Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini her nekter å ta tran, han brekker seg og bare spytter det ut uansett hvordan jeg prøver å få det i han.

Fikk anbefalt Eskimo-3 av en venninne og spurte helsesøster om det på 6-ukers kontrollen. Hun sa at det var bare å gi han det i stedet for å tvinge i han tran.

Kjøpte den i dag, men på pakken så står det fra 1-års alder?

Nå ble jeg litt usikker på om jeg kan gi han det? Han er bare 7 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme, så dytter!

2-åringen elsker den, så skulle gjerne gitt den til lillesøster også- men så står det jo 1 år på pakken... hmmm..?

Skrevet

Her i huset gir vi Eskimo til begge og har gjort det siden tidlig. Yngste har fått det hele tiden siden eldste allikevel får det. Minste får en halv teskje hver dag. Snakket med den personen som jobbet på helsekost den gangen og også en alternativ terapeut som mente at jeg burde gi det. Stoler på disse personene så jeg føler meg trygg på at vi gjør det. :)

Skrevet

takk for tips! dette skal definitivt testes ut siden mini ikke liker tran eller d-vit dråper.

Takk:) :)

Skrevet

Jeg åpnet pakken og leste på lappen som fulgte med. Der står det dosering for barn 0-1 år og fra 1 år og oppover.

Så da er det trygt :)

Jeg ga mini litt i en flaskesmokk og det gikk rett ned :) Myyyye bedre enn tran tydeligvis :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...