Gå til innhold

Noen andre med babyer som skjelver på underleppa/hakker gomm?

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Junior er 6 mnd, og har hele tiden hatt denne skjelvingen fra tid til annen, de var redd for diabetes på barsel, men det var ikke noe galt. Han fryser ikke, bare hakker gomm liksom.. Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Gutten min på 8 uker gjør det. Aldri tenkt over at det kunne være noe farlig med det..... Har i grunnen bare tenkt at det er noe han gjør når han blir sulten, en refleks eller noe.. Men jeg har ikke lagt merke til om han bare gjør det når han er sulten.

Hmm...

Skrevet

Her gjør lillegutt det når han er sulten, sutter på smokken eller drikker av flaska. Kanskje det er noe med utdrivningen å gjøre?

Skrevet

Samme her! Når han har smokk eller flaska i munnen.

Skrevet

Min jente har også gjordt det. Hun er nå 6 mnd. Virket som det ofte skjedde når hun var trett. La merke til det når jeg ammet og hun var trett. Ammet, hun trett, dirrer med gommene, sugerefleksen starter, trøtt og sovner nesten, skjelver med gommene, sugerefleksen starter, osv. Hun har og hikket usannsynlig mye. Veldig ofte etter en rap.

Skrevet

Min lille Jakob, som snart er en mnd gammel, gjør også detta. Det være seg med smokk eller puppen i munnen. Han gjør det også uten noe i munnen. Og han har begynt å gjøre litt sånn når han gråter. Da blir gråten sårere enn om han ikke gjør det, så jeg tror det er en innebygd greie de har...

Men altså.. Når så mange babyer gjør dette, kan det ihvertfall umulig være noe spesielt med det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...