AnonymeAnine Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har en kjøttdeig i kjøleskapet som bør spises i dag. Jeg er hjemme med sykt barn og har ikke mulighet til å komme meg på butikken. Er det noen som har noen veeeeeeeldig enkle oppskrifter??? JEg har ikke så mye i skuffer og skap, men blir det krise har jeg hvertfall spaghetti.
Petrine +spire=❤ Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Kjøttdeig kan brukes til alt. Hva har du i hus da? Ris, poteter makkaroni, baguetter?? Spagetthi kan du jo selvfølgelig også bruke..
Skobligokk Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Har du tilfeldigvis en grønn paprika i huset? Kjøttdeig med salt og pepper og paprika er knallgodt til spaghetti! :-)
zassy☆ Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Kjempeenkelt med spaghetti og kjøttdeig og tomatpurè Eller ris, kjøttdeig og tomatpurè - risotto! Tilsett gjerne grønnsaker om du har
AnonymeAnine Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har spaghetti, jasminris, mandelpotet. Men mangler liksom sauser osv. Kanskje jeg kan blande kjøttdeigen med taco spice mix og ha med spaghetti?
Petrine +spire=❤ Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Steikt kjøttdeig med stekt ris og grønnskaker er en favoritt her i huset. Ellers kan du lage saus av tomatpurre eller ketshup =)
AnonymeAnine Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2011 Har bare gulrøtter... og et par små tomater. Må "smake" litt på det:-) Stekt ris er jo uansett veldig godt.
Up2me Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Kjøtter med tacomix går jo godt ann Om du har potet, kan du jo også lage hjemmelaga potetmos? om du har melk/fløte og smør? namm.. fikk lyst på det selv. Men, potetmos to dager på rad..nææ.. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå