Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har vært så heldig med å lykkes på første IVF i 2010 og sitter her med ei nydelig jente på 5 måneder. Jeg var uforklarlig barnløs i mange år og det var et mirakel at jeg ble gravid på første forsøk ved Rikshospitalet. Det er godt å vite at det finnes håp for oss også i den håpløse situasjonen. Husker veldig godt hvor lei meg jeg ble når alle kunne få barn på en to tre, bare ikke jeg.

Nå som jeg stoler litt mer på kroppen min og IVF behandlingen har jeg lyst på søskenforsøk. Hvordan kommer man igang med det??? Skal man hende seg direkte til sykehuset??

Litt tidlig enda men greit å vite.

Lykke til videre alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142968198-s%C3%B8skenfors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei

Du kan jo alltids sende en mail til Riksen og høre, men du kan ta direkte kontakt med dem når dere ønsker å komme i gang igjen. Vi måtte sende inn en søknad, og så måtte vi gjennom noen tester på nytt før vi kunne sette i gang med søskenforsøk. Men gutten vår var 21 måneder da vi kontaktet Riksen, og jeg fylte 37 like etterpå. Det var noe ventetid, men jeg vet ikke hvordan det er nå.

Lykke til, og kos deg med datteren din!

hei hei. jeg ringte riksen da sønnen min var 5mnd og fikk beskjed om å vente til etter sommeren for i det hele tatt bli vurdert. Da var han ca 8 mnd.Du må ha sluttet med amming i minimum 3 mnd før du starer med nytt forsøk. Jeg søkte i august og jeg begynte med medisiner i slutten av januar. Jeg sendte en skriftlig søknad og fikk etter hvert brev om at jeg var godkjent og om å ringe inn mens. Deretter fikk jeg resept på medisiner i posten. Veldig greit.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...