Gå til innhold

Hor mange dager igjen, 01.03.11???

Anbefalte innlegg

Skrevet

22 dager igjen :-D Gleder meg masse til å kunne kalle meg fødeklar nå altså, for det er det jeg føler meg som..

Har masse mensmurringer og små tak i ryggen, så håper det skjer noe om en ukes tid feks ;-) Forrige graviditet fikk jeg 2 uker før termin, og heldigvis har alle damene på min mors side fått før tiden, så jeg krysser fingrene jeg altså :-) Mensterminen er om 11 dager...

Igår fiksa jeg vogna klar, pakka fødebagen så godt som ferdig, og reide opp senga til lille hjerte :-) *Du er hjertelig velkommen lille venn*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

54 dager igjen her ;-)

så har godt tid ennå!

var hos jordmor i dag å alt va bare fint med lillegutt:-)

har ikkje lagt seg til enda så skal på sjekk hos legen 24 mars.... vis han ikke har snudd seg så må vi inn å prøve å snu han;-)

Skrevet

Jeg har 36 dager igjen til KS.

Men i går ordnet jeg med bærebaggen, la på sengetøy og sauseskinn ;O) Også ordnet jeg med fashion baggen. Vasket alle babyklærne i den første størrelsen i helgen, så det ligger pent brettet i komoden til babyen.

Går sakte men sikkert fremover her. Glad jeg enda er aktiv på dagen, ellers vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.

Skrevet

53 dager her enda,så e litt tid igjen. Skal snart pake bagen,greit å ha den klar itilfelle......

Skrevet

56 dager igjen her. Og det føles lenge. Når jeg tenker 2 mnd eller 8 uker føles det nesten uutholdelig lenge. Formen er dalende, kynnere som blir mer og mer ubehagelige, magen kjennes stram og stinn, og prøver jeg å være i aktivitet streiker bekkenet. Så er ikke bare bare når man er hjemmeværende med en aktiv 2 åring.

Lite som er forberedt til babyen kommer enda. Så og si alt er i hus da, så er bare å lage til og sette på plass der det skal være. Og med tanke på formen så må jeg nok bare begynne, ta litt for hver dag, så blir vi nok klare denne gang også. Stresser litt mindre denne gang kjenner jeg, Vet det går bra om ikke alt er 100% på stell. Men kjenner jeg meg selv rett, må nok kontrollfreaken i meg ha det meste i orden til slutt alllikevel :-)

Skrevet

43 dager igjen:) Det er så masse som skjer om dagen, så dagene flyr som bare det!! Er førstegangs, og gleder meg masse =)

Skrevet

Her ble ventetiden plutselig forkortet med 11 dager, i går ble det satt ks-dato pga placenta previa, så jeg har 52 dager igjen til ks den 22.04 :)

Skrevet

15 dager! Jeg er så klar!

Skrevet

8 dager til termin 8 Mars. Endelig min mnd.: ) Er så fødeklar nå! Har vondt i ryggen og er sliten. Gikk 10 dager over sist, håper jeg ikke gjør det denne gang. Skal på 2 modningsakupunkturer denne uken, håper det gjør susen.

Skrevet

4 dager igjen, termin 5. mars, er så lei pga bekkenløsning, nå må gutten min komme snaaaaart!!!

Skrevet

11 dager igjen....å driiiiiiiiiiiiiit lei.........

Våken netter med mase/modnings rier.........

Skrevet

68 dager igjen :) Og koser meg med gutten min i magen :)

Gleder meg til han kommer ut da :)

Skrevet

25 dager igjen! Endelig kommet til MARS:)!

Skrevet

Termin 9. mars her, veldig spent, fikk begynnende morkakeløsning med storebror som ble tatt me keisersnitt i 2007, så rakk ikke å få alle disse vondtene sist.

Veldig vondt i ryggen nå, småkvalm og slapp.... skal på UL og kontroll på sykehuset på torsdag, fått ekstra oppfølging siden det som skjedde med storebror. Livmorhalsen var moden sist kontroll, men enda lang....

Skrevet

50 dager igjen her, er sliiiten. Fått hydrofrenose og alt..:S blæh! men men, håper tida går fort!!

Skrevet

1 dag igjen, gruer meg til å passere den "hellige" datoen, for regner meg å gå over =(

Skrevet

4 dager igjen <3 skal bli herlig å få jenta i armene nå kjenner jeg =)

Skrevet

15 dager og 1 cm åpning.. så JM mener nok lillegutt blir der til termin!

Skrevet

Sorry, mente 51 dager igjen!!!!

Skrevet

27! dager igjen her :)

Skrevet

22 dager igjen her også :) Gleder med stort til og møte den lille, vi vet at det blir en jente <3 Har masse kynnere men iflg jordmor så hadde visst ikke det noe betydning om at det ville skje før termin.. Men det er jo lov og håpe da :) Har pakka bagen, gjort klar vogn, redd opp seng, redd opp vogge, gjort klart bilsete. Ja, alt er klart til lille prinsessa vår <3 Er spent på hvordan storesøster på 19 mnd kommer til og reagere den dagen det kommer en baby til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...