Gå til innhold

Når ulven trasker rund husveggene er det ikke så hyggelig lenger :/

Anbefalte innlegg

Må si jeg syns de kan holde seg i skogen og ikke traske rundt huset og på trappa.

Flotte dyr,men liker ikke å ha de så nært innpå. Kan ikke no for det men syns det er litt skummelt med tanke på barna. De er jo tydelig desperate når de trekker til hus og mennesker på den måten.

Men sånn er det vel å bo på bygda :P

Fortsetter under...

He he ja vet de er i byen også, er ikke lenge siden jeg leste om en som vandret rundt i bystrøk:)

Har blitt så mange av de,og vi vet de er her i skogen,men hagen og trappa mi kan de holde seg borte fra altså :/

Jeg er for rovdyr, men forstår det må være ubehagelig med ulv tråkkende rundt husveggene. Ville sett på mulighetene for å gjøre tiltak som skremmer bort ulven. Vet det er de som sier at det hjelper hvis feks husets herre tar en runde å skvetter litt rundt grensene på eiendommen. Ser kansje litt pussig ut og tanken er litt ekkel, men dette er villdyr, og da kommuniserer man vel best ved å bruke deres språk, rett å slett fortelle: "piss off, dette er vårt revir!"

For rovdyr selv jeg,men syns de bør beskattes som andre rovdyr når det blir veldig mange av de. Vet jeg gir meg inn på et forhatt tema nå men men...meninger må man vel få ha ;)

Er skremmende når de blir så nærgående,og ikke viser frykt for mennesker. Er flere tillfeller i nærområdet der folk har måttet trekke seg tilbake i møte med ulv. De lå midt på gårdstunet på nabogården og spiste rådyr,mens de ble filmet.

Men skjønner jo på en måte ulven også,den er her,er sulten og søker desperat etter mat. Den følger jo instinktene sine.

Hmm kanskje jeg må sende ut gubben når han skal skvette heretter ;) hehe godt det ikke er så mange naboer her da :D

Takk for tips ugl@ :)

Huff, blir så oppgitt av slike utspill som dette jeg! Rovdyr har full kontroll på oss, og kan tillate seg å bevege seg inn på tunet vårt så lenge de føler seg overlegen- er ikke noe unormalt i det! Det med at mennesker må trekke seg tilbake i møte med ville dyr skulle bare mangle, slik er det - ulv, elg, hjort, bjørn- vi må ha respekt for det er store ville dyr vi snakker om. Nå er det ikke tatt noen mennesker i Norge av ulv siden 1800, en ubekreftet historie om en 6 år gammel jente. men vi kan jo heller se litt på hvor mange som er blitt skadet/drept av elg de siste 50 årene... Her hvor jeg bor er det også mye surving rundt ulven, store tøffe karer som ikke tør å gå i skogen uten rifla si. Men de putter ungene, kjærringa og svigermor i bilen og kjører i 110 langs mørklagte veger - langs Norges mest elgutsatte strekninger...

Annonse

Det er for mange ulver i Norge pr. i dag! Og på trappa di har de ingenting å gjøre. Stammen burde beskattes og "resten" burde bedøves og settes ut i Nordmarka, så kan det vel hende at også en del byråkrater og bedrevitere som egentlig absolutt ikke har peil på hvordan det er å bo på bygda får opp øynene for hvilke problemer de store rovdyrene skaper.

Nå!? Og hvor mange ulver har vi i Norge pr. i dag da?

Enda en som mener at de som er for rovdyr i Norsk fauna er kaffelatte drikkende snobber fra Oslo... Er det da slik at rovdyrmotstandere er innavla bygdetullinger med jeksla forran?

Vi kan jo snu på det, og si at vi må sende hjem alle ulovlige innvandrere- og de som er igjen av traumatiserte nye landsmenn fordeler vi på indre Hedmark og Østfold... Så kan vi få se hvordan det er å bo i byene- saklig...

Videre så er dette med at ulven sitter på trappa hele tiden, bare propaganda, skapt av bønder og jegere med late unger som vil ha skyss til skolen ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...