Gå til innhold

Nei nei nei nei!! Hele dagen lang..

Anbefalte innlegg

Når er det barn begynner å høre på nei?? Jeg har en 1 åring som ikke hører på nei, og jeg blir gal snart av å gå å si nei til samme tingen hele dagen lang! Tror det er det som sliter meg mest ut.. Og noen gode tips til aktiviteter med en 1 åring?

Gode råd trengs :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142967926-nei-nei-nei-nei-hele-dagen-lang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ut på tur, aldri sur :) Heldigvis går det mot vår nå, og det er mye moro man kan finne på da. Lekeplasser, skogen, fjæra eller tur i byen. Vet ikke hvordan det er der dere bor. En tur i svømmehallen er sikkert også stas. Kanskje finnes det slike åpne barnehager eller lekested der dere bor? Babysang?

Tror en bare må holde ut, nei skjønner de forhåpentligvis snart :) Avledninger bruke funke slik at man ikke hele tiden føler man må si nei.

He-he kjenner igjen denne perioden ja...trøst det med at det går over..:)

Male (finnes billig fingermaling i de fleste bokbutikker:)

Tegne

Utelek, trenger jo ikke å være ute i timesvis..:)

Vannlek (blir jo litt søl, men er verdt det..)

Ofte når det er sånn hjemme hos oss (har jeg sett) at det er jeg som kjeder meg å vil finne på noe..mens snuppa har det egentlig helt greit..:P

Gleder meg til den dagen han skjønner at det ikke er lov. Begynner å føle meg rimelig negativ, ved å si nei nei hele dagen!

Vi går på babysvømming en gang i uka, og det syns både jeg og småen er veldig morro også går vi jo turer når været tilater det :)

Han har snart bursdag, så jeg har ønska at han skal få tegnesaker og maling. Så da blir det jo litt å finne på der og :)

Men jeg er enig i det du sier Sunshine_87 at det nok jeg som kjeder meg! Syns ikke det er så veldig stas å gå hjemme lenger, ikke får jeg drevet med noenting, fordi han skal være med hele tiden.

Gleder meg til han skal i barnehagen :)

Takk for tipsene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...