Snuskomrusk Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Når vi stod opp i dag hadde lillegutt bæsjet og bleien hadde lekket.. Så nå har jeg en sauefell som trengs å vaske, men aner ikke hvordan. Noen der ute som har noen erfaringer? Må forøvrig si at dette var siste gangen vi bruker Libero
siz85 Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Hmm er utrolig fornøyd med libro her! gallesåpe fra Clas Oholson er vanligvis bra på slike flekker. Ellers har jeg vasket mitt lammeskinn i maskinen på ullprogram og med milo. Tror jeg hadde det litt i tørketrommelen etterpå. Som nytt etterpå
*smula* Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Lanolinsåpe er bra på saueskinn. Passformen er litt forskjellig på de ulike bleietypene, så for noen funker Libero best, for andre Pampers eller annet merke. Det kan ta litt tid å finne ut hva som er best for ditt barn og hvilket merke som er best kan variere flere ganger i bleieperioden. Kan også hende at du må gå opp en størrelse, f.eks bare på natten (noen barn tisser mye mer på natten enn på andre tider av døgnet). Håper saueskinnet ditt blir rent igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå