anni86 Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 noen om har gjort dette? er i uke 24 idag medtvillinger og begynner å bli ganske stor så vil gjøre dette nå.. =) men har noen her gjort d før? vil gjerne ha tips til hvilke positurer som er fint? skal ha sort/hvitt bilde
humle3 Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 For å få litt tanker om hva du selv ønsker ville jeg googla gravidfoto. Da får du opp nettsider til div fotografer med bilde gravide. Da ser du kanskje lettere hva du selv syns er fint og hva du ikke ønsker.Det syns i alle fall jeg hjalp:)
gulle88 Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Hei :-) gratulerer med tvillinger :-) jeg tok mage fotografering 5 dager før termin og 3 dager før fødsel, og skal vente så lenge som mulig denne gangen også. :-) bildet ble tatt fra siden med kun bukse og ingen bh på. Jeg dekte over puppene med armene. Ble kjempe fint bilde. :-)
Draumaren Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Så gøy med to spirer i magen! Når fant du ut av det, og hadde du noen spesielle ting som gjorde at du fikk en mistanke? Ei venninne av meg tok sort/hvitt bilde da hun var høygravid, det var utrolig vakkert. De fineste bildene var tatt i profil, slik at en så magen fra siden, eller skrått fra siden. Hun holdt for brystene, husker ikke hva hun hadde på seg under. På noen av bildene kikket hun drømmende ut i luften, på andre kikket hun smilende ned mot magen. De ble utrolig fine!
anni86 Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2011 takk for alle tipsene =) googlet bilder og tror at vi går for at samboern holder på magen, ta bilde i sort/ hvitt fra siden.. gleder meg =) har bestilt time til først kommende fredag =) nå til spm ditt ang om vi hadde mistanke ang tvillinger : når j fant ut at j var gravid hadde j et ganske høyt Hcg nivå til å være 6 uker på vei. men j er jo førstegangs gravid, så tenkte ikke mer på dette. men min sviger mor(som er tvilling), min svigerinne og en kollega kom uavhenginge med at de hadde drømt om at j fikk tvillinger. ! 2 av dem drømte at d ble gutter. så når vi var på tidlig ul i uke 12 fordi j har en nyresykdom, og gyn. sa at ''her er d jammen meg 2'', ja da ble ikke sjokket sååå stort =) og jammen meg så stemte kjønnet å =) i mai kommer det eneggede tvilling gutter =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå