Gå til innhold

Bf gidder aldri gjøre noe. Jeg blir gal! Flere som har det slikt?

Anbefalte innlegg

Min samboer som også er bf ligger å drar seg i sengen til halv 2 om dagene. Jeg er nede for å vekke han flere ganger men han bryr seg ikke. Han forventer at hver eneste morning ( når jeg itillegg) allerede har vært oppe med sønnen vår om natten fordi han våkner mye. Han mener forresten at det er min feil at han våkner fordi jeg har ammet. Jeg ammer ikke natten lengre nå. Sønnen vår er våken først kl 6 og så kl 8. Han gidder aldri ta med seg sønnen vår ut på lekeplassen selv om jeg spør hver dag. Han er for trøtt, orker ikke eller dårlig. Han kan kun gjøre ting når det passer for han. Jeg liker ikke vennene hans. De er rett og slett noen skikkelige ekle syns jeg. De ser ustelt ut, de fleste har vært borti MYE narkotika, vært i fengsel og den typen. Men for all del, de er sikkert greit. Han vil ta med deg sønnen vår til de. Jeg vil ikke ha sånne folk rundt min sønn. Bf skulle ha sønnen vår en natt mens jeg skulle i bursdag, men når jeg sa at han ikke trengte å ha kompiser på besøk siden det var første gang han skulle være alene om natten med sønnen vår. Sønnen vår vpr våkner ofte og det er alltid meg som tar han. Derfor syns jeg han kunne konsentrere seg om å være pappa. Hadde han hatt kompiser på besøk hadde de blitt høylytte og sikkert drukket vin. Jeg hadde ikke greid å slappe av. Igår sov bf til halv 2. Da gutten vår skulle sove gjorde jeg husarbeid og fikk lagt meg ned på sofaen i 5 min før han vÅknet. Jeg var skikelig sliten. Når samboeren min stod opp var det første han sier: det ser helt jævelig ut her! (det lå leker i stuen etter sønnen vår) og : greier du ikke gjøre noen ting?! Da mÅ jeg bare si at jeg gjør ting hver eneste dag. Jeg får ikke tid til å sitte meg ned før jeg har lagt sønnen vår. Det er MYE å passe på når man har en kjempe aktiv 1 åring som skal være med og hjelpe meg med alt jeg skal gjøre, ta meg av matlaging, husarbeid og samtidig prøve å gjøre gøye ting med min sønn

Mens bf ligger å drar seg i sengen! Jeg blir så irritert!

Fortsetter under...

Høres ut som min mann... Dessverre... Han her har skjerpet seg altså, han hadde ikke noe valg da jeg til stadighet begynte å jobbe nattevakter og besøke venninner om kveldene osv. Han var dritsur i begynnelsen, og det var mye kjeft å få, men etterhvert har han faktisk begynt å innse hvor mye arbeid det er. For da var han alene om det. Han gjør ikke så mye nå heller, men tankegangen hans er i det minste litt endret... Har tatt fire år... Satser på fortsatt framgang. Skjønner godt du er irritert.

Lurer på hvor mange BF som mener BM aldri gjør noe? Vil jpo tro at det ikke bare er damene som er gode i hjemmet, selv om det kan høres slik ut inne på disse damesidene :-) Gjør han INGENTING, bare sitter på ræve og glor? Hvordan klarte du å finne deg en slik type da?

Annonse

Han fikk faktisk nettopp sparken, men sier til alle at han er sykemeldt. Vet ikke hvorfor, men av flere grunn syns jeg det er vanskelig å ta det steget å gå, selvom om det er ofte noe jeg tenker på. det hadde vært mye enklere å være alenemor

Her er BF stikk motsatt av han! Gjør like mye husarbeid som meg,står ofte opp med mini,han klager aldri,er aldri frekk i kjeften mot meg...og han elsker barnet sitt!

Nei,kjære deg...hvorfor er du sammen med han? For barnets skyld??

Man er da vel klar over hvordan mannfolket er Før man får barn sammen? Blir litt teit å komme å klage etterpå...

Du får si til han at dersom han er så trøtt og dårlig så må han ta en tur til legen. Det er ikke normalt.

Og neste gang du lager et så langt innlegg, så lag avsnitt og sjekk at setningene gir mening. Var nemlig ikke alle som gjorde det.

Gjesp, enda et syteinnlegg om håpløs mann.

Dørmatter hele gjengen dere som finner dere i å ha det sånn. Hadde ikke mannen min gjort sin del av husarbeidet hadde jeg faktisk gitt ham en fot i ræva tvert. Makan, jeg er ikke moren hans.

Annonse

Kan du forklare meg hva jeg er utakknemlig med? For at han får bo i mitt hus? For at han får sove hele dagen, sitte oppe halve natten og drikke vin? for at han ikke gjør annet enn å klage, være sur og ikke engang gidde å ta med sin egen sønn ut for å leke engang? Vet dere hva? Jeg skjønner ikke hvorfor så mange av dere skal være spydige ? Jeg ble gravid med han før jeg ble skikkelig kjent med han. Og jeg er imot abort og elsker min lille sønn over alt. Og ja, jeg syns det er vanskelig å gå ifra han pga sønnen vår. Men jeg leste igjennom mitt eget innlegg og det var faktisk litt greit. For det er ikke sånn jeg vil ha det. Takk for svar

Synes ikke du er utakknemlig, det er det HAN som er. Men DU er en dørmatte, og en godt brukt en og. Les innlegget ditt enda en gang, og tenk over "alt" det gode du får ut av forholdet du er i, og sett deg ned og skriv en liste over alt som er bra med å komme deg vekk fra dette svinet.

Han høres fryktelig ekkel ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...