Gå til innhold

VELDIG mistenkelig...

Anbefalte innlegg

En bekjent av meg nå, oppmerksomhetssyk jente skriver alltid til meg på fb chat og vil ha oppmerksomheten min..

Nå er hun plutselig gravid. Hun sier hun er 3 mnd på vei det konstanterte legen på Alleris. Vet noen om almenn legen tar UL?

Og kan man se om et foster på 3 mnd er multi handicappet og har vannhode?

I følge henne hadde legen sagt dette.

Greia er at jeg tviler sterkt på at hun er gravid hun har løyet en del tidligere. Og ejg har store problemer med å tro henne. Så det jeg tror skejr nå er at babyen var syk og hun fikk invilget abort.. På den måten kan hun få oppmerksoheten ved å ha vært grvid uten å være det for det kommer jo ingen baby om 6 mnd...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142967084-veldig-mistenkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var utrolig misstenksom så spurte først hvordan hun visste hun var 3 mnd på vei, det hadde legen funnet ut via "tester" så sa jeg jaha hvordan da? det går ikke gjennom urin elelr via blod, da sa hun ul.. right!! Så hadde det visst vært mye galt som han hadde sett, han SÅ babyen hadde vanhode... right tenkte jeg babyen er jo 12 uker knapt syntes det var rart.. skal konfrontere henne i morgen.

Stakkars egentlig da, som har et så behov for oppmerksomhet at hun må lyve om dette.. Spesielt til en som selv er gravid å leser alt jeg kommer over og dermed gjennomskuer henne LETT!

takk for svar, da er det ikke bare meg som er misstenksom, visste noe skurret ja ..

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...