Gå til innhold

eeehh,hjelp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ingenting jeg.. kanskje noen av dere gjør??

Jeg hadde en ma i uke 14 for ikke så lenge siden.. fikk etter en måned beskjed om at det var partiell blæremola.. Men han gynekologen jeg var hos sa til meg at jeg helst ikke burde bli gravid,men det var så liten del av morkaken som var mola,så jeg trengte ikke begynne på prevansjon.. Tok hcg blodprøve, som var på under 1, så lite som den kunne være sa de..

Fikk første mens etter utskrapning 30. januar.. Testet positivt med el-test 12. feb. (testet fordi jeg var nysgjerrig på om jeg hadde el, slik at alt var som det skulle..hadde veldig uregelmessig mens før jeg ble gravid..) men såå, en uke senere den 20 februar testet jeg også positivt på el-test..(hadde jeg to el i samme syklus?eller tuller testene med meg?billigtester dette da..

Såå utifra den første el-testen skulle jeg hatt ikm nå lørdag som var, men tester negativt.. Ingen tr har kommmet..

Idag var jeg på kontroll hos gynekologen, og fikk da en helt annen lege enn jeg hadde sist.. han syns det var litt dumt at jeg ikke hadde begynt på p-piller igjen, og sa at jeg burde vente med å bli gravid på 6 måneder.. (altså noe heelt annet enn jeg fikk beskjed om forrige gang..) Satte meg da opp i stolen hans da, og han sa at alt så bra ut.. men sååå plutselig spør han meg om jeg ser den lille svarte flekken på skjermen.. (biitteliten, men tydelig at det var noe der.. ) Så da mente han jeg muligens var blitt gravid igjen.. Det gikk nå bra, tross molaen, men måtte ha ofte kontroller.. Skulle nå avvente og se om mensen kommer..

såå, til spørsmålet mitt.. hvis jeg har hatt to el i en syklus, og jeg har blitt gravid siste el (20.feb.) Blir ikm flyttet en uke frem da? så det er for tidlig og teste positivt? Og noen andre som har blitt gravide i karantenetiden etter partiell blæremola?? uff, mange tanker nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når ein er gravid kan ein få posetive EL tester.

Skrevet

men hvor tidlig kan man få positiv el-test hvis du er gravid da?? før graviditetstesten?

Skrevet

Jeg fikk positiv EL test 5 dager før IKM....så ventet jeg en dag til og tok en g-test og hurra den var også positiv:-) Lykke til. Håper du er gravid:-))))

Skrevet

fortsatt ingen tr eller positiv test... el-test er også negativ ... mulig bare syklusen som tuller.. men hva var da den lille prikken legen kommenterte på ul.. hmmm...

Skrevet

kan det være et myom/muskelknute? det har jeg, bare en stoor en :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...