le_je Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Hei... Om jeg nå havnet riktig, vet jeg ikke.. Jeg å samb. har prøvd og få barn lenge nå. Idag var han på spess.senter og tok pesa/tesa ( inngrep i tesikklene for å se om de finner noe levende svømmere der) Blodprøvene er helt normale.. Alt såg bra ut... Noen som har vært i samme situsajon eller hørt om noen som de fant levende svømmere ? Eller er det minimale sjanser? Må vente i 5-6 uker på svar, å vil forberede meg på det verste, selv om jeg håper på det beste... Takk alle sammen som deler med oss
Håpefull38 Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Hei! Tror ikke det er så mange som kan svare deg siden det er mest single her på "Donor egg/sæd". Legg spørsmålet ut på "assistert befruktning" så får du nok svar. (Se kolonna til venstre hvor det står "Alle forum på BIM")
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Hei hei!! JEPP! var i akkurat samme situasjon for over 2 år siden.. det er så kjipt det der.. fikk svaret etter noen uker.. det var negativt en lei lei tid.. men nå skal det sies at vi har fått en nydelig sønn ved hjelp fra donor men dette var VÅR situasjon.. de sa på klinikken at det hendte at de fant sædceller som de kunne bruke til prøverør.. så håpet er ikke ute.. om det er noe du lurer på, så spør meg gjerne Masse lykke til! krysser fingrene for at det er noen dyktige svømmere gjemt!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Heisann! Samme situasjon her. Mannens blodprøver var helt fine, men spermprøvene var uten svømmere. Tok også tesa, og den viste at det ikke fantes noen der. Vi tok da et valg om å bruke donor, og nå er jeg gravid i uke 25 med vår første :-) Har mannen din levert sædprøve før han tok inngrepet? Var det i det hele tatt noe som helst der i de prøvene? Ønsker dere lykke til!
"charlie" Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Vet noen som har fått to prøverørsbarn v høsting direkte fra testiklene, de klarte seg bare ikke selv hele veien v naturmetoden. To flotte friske unger. Så det er mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå