Gå til innhold

Kan noen "se" for meg? har en liten historie her som jeg virkelig trenger litt hjelp med....

Anbefalte innlegg

Høres litt sykt ut, men skal forklare....

Jeg har "sett" en liten gutt, 5-6 år, mørkt hår, ligger på en måte klistra inntil hodet, mørke klær. Han ser litt syk ut på en måte. Han er her sammen med meg, men han bare er der...gjør sjeldent noe gærnt.

Men en dag da vi var hos mamma, så datt det en dåpstallerken ned fra veggen, men knekt feste(husker ikke hvem sin det var)

og til stadighet så "blåser" en spesiell ting ned fra veggen, og det er en ting som "tilhører" min eldste lillesøster.

Og etterhvert som jeg sitter å tenker på det her, så dukker det opp minner... Mamma mista et barn i 4 mnd,med ryggmargsbrokk, mellom meg og min søster, på 80 tallet.

Kjæresten min kunne i går forklare meg åssen den her gutten så ut, uten at jeg hadde sagt noe, han hadde bare fornemmet han.

kan det være det her barnet?

Fortsetter under...

Eller et annet barn :)

Ånder blir ikke mennesker før de blir født, og derfor kan ikke et ufødt barn hjemsøke deg. Sjelen deres henger igjen i åndeverdenen, og uten et fast materie å ta bosted i, har ikke sjelen noen form den kan ta. Hvis det ga noen mening?

Kanskje det er et barn som har bodd i huset du bor i tidligere. Eller kanskje det er et annet barn fra slekten din som passer på deg :)

Ja, gav litt mening. Men jeg aner ikke hvilket annet barn det skulle være... Og det er liksom ikke det man spør familie om heller føler jeg. Nei, han har fulgt meg før jeg flytta hit. han følger meg uansett hvor jeg er hen.

Kjæresten min hadde sett en ball genser, og ellers kunne han forklare han likt som meg.

veldig koselig å bli passa på altså, men skulle så gjerne vite hvem og hvorfor :)

Alle mennesker har "hjelpere" :) De er det man kan kalle skytsengler, de følger deg og passer på deg, uten noen spesiell grunn. De hjelper deg i livet, gjennom vanskelige valg, det er de som hvisker ja eller nei når du sover, om man kan si det sånn. Ikke noe merkelig med det, selv om de færreste kan se eller fornemme hjelperne sine.

Ta godt vare på gutten da :)

Da har jeg to av den sorten :) har en gammel dame også :)

ja, tar så godt vare på han at :) han er nå bare her, surrer rundt og gjør ikke en flue fortred :)

jeg har alltid hatt evnen til å fornemme ånder, men sjelden se de. merker det med en gang om det er noe i hus, får forvarsel osv...

Men får ikke taket på den her gutten bare :)

du som kunne se! se hit pliiis! jeg er ikke HI men siden dette avr en trpd til dere. jeg mistet min gutt etter 4,5 mnd. etter det har skjedd har lekene til storebroren hans begynt å spille her uten at noen har trykket på deem. laderen min var søkk borte fra dagen jeg begravde han til i dag. i dag fant jeg laderen på stuestolen! hallo! den var jo helt tom og seff hadde jeg sett den. tro meg. jeg lette nøøøye! og tannbørsten til sønnen min var søkk vekk og i dag dukket den opp midt på kjøkkenbordet. og sønnen min var hos faren sin så var IKKE han som la de der.

så jeg trodde kanskje den andre gutten min var her og lekte og jeg syns det var koslig men hva sa du om åndeverden? er han ikke her, bare i en anen verden? :P plis svar.

Annonse

Kanskje litt sent dette, men det er et tema som virkelig engasjerer meg :)

Først av alt, så trist at du mistet gutten din! Kondolerer.

Ufødte barn har ikke fått tildelt en sjel enda. Altså - de har en sjel som venter på dem i åndeverdenen, men sjelen entrer ikke menneskekroppen før barnet blir født. Så når et barn dør i magen, kan det ikke komme tilbake, rett og slett fordi det aldri har vært her - om du skjønner? Sjelen har ingen tilknytning til vår verden enda.

Det kan være et annet barn, eller noen andre som passer på deg og sønnen din :) Koselig er det jo uansett. Du får helt sikkert møte sønnen din igjen. Selv tror jeg at de barna vi får, alltid var ment for oss. De venter bare på riktig tidspunkt, og kanskje det ikke stemte helt denne gangen?

Lykke til videre! :)

- Anonym som svarte tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...