Gå til innhold

Graviditetsymptomer??! Når?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! Jeg er så fornøyd med endelig å kunne fortelle litt om ekte symptomer etter at jeg testa positivt for 2 uker siden i dag. Jeg eroverbevist om at følgende var symptomer på at egget festa seg: vond smak i munnen, VELDIG tydelige drømmer, opp og tisse hver natt, alt fra RD 4.

I tillegg hadde jeg ømme pupper og masse murringer og stikninger i hele rugeperioden fram til test - dette tror jeg man ofte kan ha som bivirkning av crinone el l.

Hva merker du? Lykke til!

Ååå det lover godt..

Men hva merka du da den var negativ da?? I forhold??

Jeg har mye av det samme, er på rugedag 6.

Har veldig stikninger i livmor og eggstokker kjennes det ut som.. Ikke oppe på natta enda, men tisser veeeldig ofte på dagtid, en slags metallsmak i munnen og ømme pupper.. Er så spent.. føler liksom ikke at det er mulig at det skal gå bra... siden vi har ventet så lenge. Merkelig følelse.. Kan jeg bli gravid liksom.. hehe..

Gratulerer så mye med positiv test :D Det føles nok helt herlig tenker jeg..

Spennende! Jeg har som sagt god tro på rar smak og hyppig tissing. Og JA!!! Det var fantastisk å teste positivt! Jeg må "innrømme" at når jeg testet positivt var det første skikkelige ivf-runde, så jeg har kun erfaring med negative tester i vanlige sykluser... Men dette med stikninger og murringer og ømme pupper følte jeg helt fra dag 1 etter uttak, så det tok jeg ikke like alvorlig som det som dukket opp på RD 4.

Lykke til, blir spennende å høre hvordan det går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...