kinaputten Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Nå har jeg tenkt så det knaket i hele dag Hvis du vil kjøpe bleier på ferien, så kjøp på feks Mercadona og merket heter Dodot, de er kjempegode synes jeg og minner sikkert litt om pampers, men bedre. Har aldri hatt lekkasje med de. Hvis gutten din kun liker noen spesielle middager, så ta de med fra Norge tror jeg. For kjenner jeg spanjolene rett, så har de sikkert paella i sine nestle glass neida, men de har sikkert smaker beregnet på det spanske markedet. Nå er jo min så liten enda at han ikke spiser middag, så jeg har ikke sett så mye på utvalget av middagsmat. men de har nestle, hero og mener jeg har sett hipp. Hvis du er interessert i grøt som kan blandes med mm eller mme, så selger de de gode sortene på apoteket. Nestle sin som også skal blandes med melk fås i supermarkedet. Ellers så kan man kjøpe et spesielt baby vann på kartong som man ikke trenger koke før bruk, veldig handy å bare varme til rett temp. Ta med engangs vaskeservietter, de som er her nede er ofte veldig parfymerte. Jeg kjøper mine fra danmark eller norge Hvis jeg kommer på noe mere, så oppdaterer jeg reisetips tråden
kinaputten Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2 Skrevet 28. februar 2011 det beste merket mme er visst aptamil som også selges i england.
bitthen Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Awwww! Tusen takk!! Her var mange nyttige tips da! Jeg skal skrive ned bleiemerkene og mme- en! Kanskje jeg kan spare litt på vekten når jeg nå vet hva jeg skal kjøpe Eget babyvann var jo kjempenyttig info Og våtservietter må jeg ta med da! Er det noe spesielt vi må være påpasselige med eller?
kinaputten Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2011 heihei, nå er jeg tilbake etter vår lille ferietur, bare reiste den andre veien liksom til Norge Gikk kjempefint på flyturen, han sovnet av all flyduren og sov og sov og sov, noe han vanligvis ikke gjør, så tenkte jeg skulle kjøpe flydur cd. Vi hadde et ekstra sete i midten som gjorde at jeg kunne legge han der når han sov eller han lå der og lekte. Hadde tatt altfor mange leker med, nå er han jo bare litt over 4 mnd, din er jo større, så mange leker er sikkert et pluss for deg Om det er noe annet du skal tenke på, hm, sterk sol for små hvite kropper, så høy faktor selv om de skal oppholde seg i skyggen og myggnetting er nok lurt for nettene og fluenetting til vogna. Saltvann for flyturen og nesesuger. Ellers så elsker jo spanjolene babyer/barn, så dere får nok en super tur
Puppen og lillemor Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 dette er supre tips for flere av oss.. så tusen takk costamummy&mini bamsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå