Gå til innhold

Sukk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forsøkt å få det til siden juli nå, men uten hell.. forrige måned håpte og trodde jeg at vi endelig hadde klart det, siden mensen ikke kom... men så kom den likevel, etter 39 dager. tidligere har den vært omtrent på timen hver 28 dag... denne måneden begynte det på samme måte igjen.. fikk ømme bryster, smerter i eggstokker og nedre del av magen, humørsyk deluxe og kvalm.. men ingen mens.. negativ test etter 38 dager, fikk miniblødning etter 42 dager, aldri hatt så lite mens før. Normalt må jeg bruke største tampongene på markedet og blør gjennom de etter 2-3timer, nå holdt det med ett truseinnlegg i døgnet.. blødningen varte i 6 dager mot normal mens på 3 dager.. så ble det stopp i to dager før det startet igjen og varte halvannet døgn..

etter dette forsvant ømme bryst, men kvalmen henger igjen...

kan man være gravid selv om man har hatt lett blødning, eller er det ikke noe vits å teste seg engang?

har bedt om time hos lege for undersøkelse hos gynekolog pga tiltagende smerter i eggstokker og nedre del av mage, men har ikke fått time før i slutten av mars..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du..

Jeg har jo lest masse historier om folk som har vært gravide selvom de har hatt blødninger... men det er jo ekstremt sjelden likevel da.. har du noen tester til overs? Ta en hvis du er usikker..

Smertene kan også komme av at du tenker alt for mye på graviditet har jeg hørt :(

Time i slutten av mars, herregud det var lenge å vente!!

Ønsker deg masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...