mariabee Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 jeg synes personlig det er litt for tidlig og ville høre hva dere andre synes ? og erfaringer her? For når vi er på besøk og de skal holde gullet vårt, er alle opptatt av hun skal sitte på fanget eller stå foran de. Jeg må si jeg biter meg litt i tunga innimellom her. hun er jo på laaangt nær sterk nok til dette enda..
Novadona Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 jeg hadde ikke min stående da, og kun liggende oppreist i armkroken og man kan si det slik! Har enda ikke muskler til å sitte og er 4 mnd og en uke. Han er jo sittende noen ganger i korte perioder for å få styrke, men han henger bare på ryggraden enda føler jeg!
Evigheten Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Fysioterapeuten sa at når det gjaldt å sitte på fang, går det greit en gang innimellom. Men ikke lenger enn 10 minutter i strekk. Da var mini 4 mnd. Det har blitt litt sitting her altså, for ho blir så sinna om ho er på et fang og må ligge! Stå synes jeg ikke er noe særlig. Ho er sterk i beina og klarer å stå hvis man hjelper til med balansen, men det føles feil å la ho holde hele vekta si selv. Hoppe på fanget derimot er greit Ho er 5,5 mnd nå.
❁mamma til thea emine❁ Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 mi lille jente er ikke 3 mnd enda,men hun sitter i fang av og til,og hun står litt med god hjelp da. de på helsestasjonen skryter av at hun er så sterk og at hun "snakker" så mye,og at hun følger så godt med på hva som skjer, til å være 2 mnd. hun prøver å sette seg opp selv,men er ikke så sterk enda.hun begynte å holde oppe hodet når hun var bare ei uke gammel,så det er vel forskjell på babyer. forresten så ble hun født med keisersnitt,så kanskje det har noe å si? og hun sparker godt i fra seg:)
Wopi Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Min har sittet på fanget fra hun var ca 3,5 mnd. Men ikke så lenge om gangen. Nå er hun 5 mnd, og sitter ganske ofte på fanget, enten med ryggen inntil oss, eller med ansiktet vendt mot oss mens vi tuller. Stå får hun ikke gjøre enda, bena hennes er enda ikke "rettet ut", om du skjønner, så det er hun ikke sterk nok til enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå