mariabee Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Av og til tar det eviiigheter før rapen kommer, om den i det hele tatt vil komme. F eks på nattmåltidet, er hun ofte veldig trøtt på slutten av måltidet og når hun er ferdig og hun kommer opp på skuldrene mine så SNORKER hun. Da er det umulig å få opp en rap, har sittet i opptil en halvtime. Da har jeg bare lagt henne igjen, og rapen har komt når hun våkner igjen til neste måltid. Hva gjør dere for å få opp denne rapen? Bruker dere lang tid?
Novadona Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Hvor gammel er nurket ditt? Jeg setter mini noen ganger sidelengs på fanget, for da kan jeg holde(presse lett) på brystkassen og stryke på rygge samtidig. Det funker finflott Jeg satt mini slik fra han var et par mnd, før det var han for lealaus! Sjekk "step 2" ved ca 50 sek.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Hvis lillegutt sovner og er rolig så legger vi han bare og raper hvis han blir urolig eller når han våkner. Om dagen når han er vanskelig legger jeg han på magen i sofaen ved siden av meg. Funker å gi han bittelitt mer mme også så det blir så mye luft at det MÅ komme opp.
kinaputten Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 jeg sluttet ganske tidlig å rape mini på natta fordi han våknet av det og så tok det evigheter og mere amming og enda mere rap før han sovnet. Mitt beste rapetips er metoden de bruker i england, den får rapen opp med det samme. Du skal ha han sittende på fanget og støtte opp haka, på en måte strekke halsen litt opp se rundt 1.10
Novadona Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Jeg sjekket din link, tror vi mener det samme :)
kinaputten Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 kult fungerer best her i gården, får opp nesten alle rapene på den måten
Den tredje Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 Masser/gni litt hardt mellom skulderbladene på babyen. Detter fungerer fint for oss:-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Hvis jenta mi sliter litt med rapen, så lar jeg henne ofte ligge litt på gulvet i mageleie, da kommer det som regel noe enten den ene eller andre veien.. Ofte kommer det også en rap når jeg setter henne oppi bæresjalet/ Manducaen, for da blir kroppen hennes klemt litt inntil meg på en måte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå