Nikkamoren Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Jenta mi er 4,5 mnd nå og jeg har gitt henne litt grøt hver morgen i 2 uker. Hun har alltid vært småspist så jeg er langt fra å gi henne en hel porsjon. Ser ikke ut som hun missliker grøten, men hun spiser bare pittelitt. Anyway, har lyst til å prøve å gi henne noe annet også. Har skrapet litt fra et eple og hun smakte på det uten stor begeistring. Tenkte at siden hun gnager og suger sånn på hendene sine så kanskje hun vil like en eple eller pærebit i et sånnt nett som jeg har med håndtak. Er det ok å prøve det nå eller bør man vente med det?
gulterkult Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Tror vi begynte rundt den tiden! Vår elsket appelsin! Vildig smart med sånt nett!
Nikkamoren Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2011 Så bra! Men akkurat appelsin da, det har jeg hørt at man bør vente med
gulterkult Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 jojo, men de lærde strides vel om den saken? gav kun to-tre biter ellers er eple og pære godt
stjertløvetann Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Artig at du skulle spørre om akkurat dette nå, for det lurte jeg på tidligere idag! Vi hadde et sånn nett til storesøster, men jeg husker ikke hvor gammel hun var når hun fikk det. Selv tror jeg at vi venter litt til før lillesøster på 4,5 mnd får, hun har akkurat fått smake fruktmos og er storfornøyd med det Men det er nok ikke noe i veien for å prøve å gi litt eple eller pære nå, grunnen til at vi venter litt til er bare at hun ikke akkurat har kjempekontroll på hendene, så jeg ser for meg at det blir mer gris enn nytte
Løvinna30 Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 Jeg begynte med det like før min ble 5 mnd. Han elsket det. Det er jo så si det samme som fruktpure, eller? og noen fruktpure'er er jo fra 4 mnd. (Bare at i mine øyne er fersk frukt i sånn food safer mye bedre) .. Min fikk eple pære banan plomme melon (gul) ... og innimellom et par druer oppi der..
mamsen & lillegutt Skrevet 28. februar 2011 #7 Skrevet 28. februar 2011 Vi begynte rundt 4 mnd. Eple, tomat og gulrot har vi brukt, har også gitt sitron et par ganger og det ELSKET han, hehe.. Sugde som en gærning på nettet
*NordNorge* Skrevet 28. februar 2011 #8 Skrevet 28. februar 2011 Hvor får man kjøpt slike nett ? Er d noe nettbutikk eller ?
Rafaella Skrevet 1. mars 2011 #9 Skrevet 1. mars 2011 Finner det sikkert på nettet og. Her jeg bor har de det på apoteket og butikker der de selger babyutstyr, f.eks reflex:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå