Leeenore+Lille i Magen Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Noen som vet hvor man kan få kjøpt noen gode tøfler for å ha på sykehuset? (hvilken type tøfler er best å ha der, by the way?)
Babyønske �� Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Jeg hadde med vanlige (adidas) slippers og skal ha det denne gang også.
theamortil3 Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Har pakket med mine eccosandaler. De er behagelige å gå i..:-)
Mini nr 2 i mars Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Jeg brukte også slippers, men mest med tanke på å ha dem i dusjen! Ellers bodde vi jo på sykehushotellet, så måtte jo ha sko når vi skulle ut av rommet vårt..og på rommet gikk jeg bare på sokkene
theamortil3 Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Vil bare si at det likevel er lurt å pakke ned innesko for en vet ikke hvordan fødselen blir og om en får lov å være på hotellet eller om man blir liggende på Barsel (iallefall er det slik her). Sist fikk jeg ikke være på hotellet før det var gått et døgn og da var det godt å ha innesko :-)
Ladybug~N&E Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 tøfler er noe av det mest ubrukelige jeg tok med på barsel. brukte kun slippers. men om du vil ha tips om gode tøfler så må jeg si topaz-tøfler. det er himmelriket for føttene;) gode og varme med skikkelig såle.
M-M-M-mamma Skrevet 2. mars 2011 #7 Skrevet 2. mars 2011 Vil anbefale deg å ta med slipperser og noen skikkelig gode kose-sokker (som jeg kaller de). Har kjøpt noen kjempe gode på cubus (i knall rosa) som de har i mange farger Det skal iellafall jeg ha med meg
Leeenore+Lille i Magen Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2011 Takk for svar alle sammen! Da spørs det om det blir slippers og gode, varme sokker istedenfor
bolla10 Skrevet 2. mars 2011 #10 Skrevet 2. mars 2011 Har pakka ned crocsa mine jeg Utrolig gode og gå i, bruker bare det hjemme også!
JenteOgGutterMamma! Skrevet 2. mars 2011 #11 Skrevet 2. mars 2011 Jeg syns at det er veldig praktisk å ha med crocs da man ofte svetter mye også på føttene etter en fødsel, og at man i tillegg kan bruke dem i dusjen....og lette og bare tørke og etterpå! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå