choe Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Skal kjøpe vinterpose til tulla som hun forhåpentligvis kan ha noen år. Den må være varm og med muligheter for innsnørping rundt hodet hennes. Det er også viktig at hun ikke blir klam. Er det noen som har erfaring med disse posene??! Eventuelt andre poser; Hvilken pose har du og hvorfor??
Ella78 m/ A&M Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Jeg var så fast bestemt på en 7 am-pose, hadde sett mye på de på nettet og syns de var så lekre... Så var jeg på Babyshop og kjente på de ulike posene, og da likte jeg overhodet ikke hvordan disse posene føltes. Jeg endte opp med å kjøpe en EasyGrow Ono i stedet, den er nå tatt i bruk og jeg er kjempefornøyd så langt. EasyGrow er en dunpose som kan forlenges, den er stor og "fluffy" og kan snurpes inn. Man kan også kjøpe skinn som hører til og ha inni posen, men jeg bruker bare et skinn jeg hadde fra før av, enten inni posen eller under den når det virkelig blir kaldt... Det var nå min lille input! :-)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Signerer Ella! Jeg har også Easygrow ono posen og er kjempe fornøyd så langt. Så den er absolutt ett godt kjøp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå