Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Æsj altså, nå er jo alt stengt :-( Dette blir jo barnets første karneval, så nå ble jeg skikkelig lei meg....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Har dere ikke et kjøpesenter som har åpent lenger? Nille har drakter. Eller lekebutikker!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Det bør vel tross alt mannen din ordne, når han har visst om karnevalet og ikke du?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Gutt eller jente? Gutten vår har vært fotballspiller og sjørøver uten å ha måttet kjøpe tøy. Laken kan bli til et spøkelse,har dressen et innerfor kan barnet ha på det, male ansiktet litt og være bamse, klovn med fargerike klær og ansiktsmaling.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Takk for tips. Nei alt her er stengt nå her vi bor :-( Det er en gutt på 2.5 år. Kom gjerne med tips for jeg er helt blank.... hi
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 Det er jo vanskelig å foreslå noe når jeg ikke vet hva du har av ting hjemme, men mange kostymer er jo veldig enkle å lage. Feks kan man lage kattekostyme av svart og/eller grå genser og strømpebukse, hale kan du lage av en gammel strømpebukse, ører på hårbøyle kan du lage av en gammel t-skjorte el. Med tilsvarende ting i rosa er det like enkelt å lage et rosa panter kostyme. Trollkostyme kan lages av en gammel t-skjorte og en bukse som klippes hakkete og gjøres litt møkkete, rufs til håret og tegn fregner i ansiktet. Hale kan lages av garn og festes med sikkerhetsnål. Piratkostyme er også enkelt. Enten en vanlig olabukse eller en som går ca til knærne, en stripete genser og et tørkle på hodet. Lapp foran øyet kan du enten tegne på med en kajal, eller du kan lage en av en gammel, svart t-skjorte el. Prinsesse kan være enkelt hvis du har en prinsessekjole. Har du ikke ting så du får laget noen av disse tingene, så får du ofre et hvitt laken og lage spøkelse. Da er det bare å lage hull til hodet midt på et laken.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #7 Skrevet 28. februar 2011 Da hadde jeg tatt en hvit tskjorte og tegnet på en sjørøver eller et skip, klippet den opp strimlete i armer og nede. tatt en gammel dongeribukse og tegnet litt "tatoveringer" på og klippet den litt opp. tegnet en øyelapp over øyet og funnet et sjal eller pannebånd til hodet.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #9 Skrevet 28. februar 2011 Hvit genser, hvit strømpebukse og knickers fra 17. mai + "sot" i fjeset er askeladden. Hvitt laken med hull og noen sting = spøkelse Stripete og fargeglade klær i lag på lag + mammas sminke = klovn Brun/gul genser + strømpebukse + hale + mammas sminke = løve Sort genser + strømpebukse + hale + mammas sminke = panter Haler kan lages av garn, sengetøy, filler, fuskepels osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå