mariabee Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 vi er en gruppe på fire damer på helsestasjonen med barn som er født + - 2 uker. Hører om andre venniner som går tur osv med denne gruppen, men på min gruppen virker ingen noe særlig interessert i det. Bortsett fra meg da.. Hadde vært kjekt med en turkamerat innimellom, siden vi bor noenlunde i nærheten av hverandre, Men kan jo ikke presse meg på.. Hvordan har dere damer det?
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Hei du:) Her er vi 6 stk som møtes 1 gang i uken hos hverandre til lunch. Turer går vi også innimellom. Da sender den som skal it å gå tur en sms så møtes de som vil. Jeg synes det kan bli litt mye med 1 gang i uken siden jeg har 2 barn til så jeg møter 1-2 ganger i Mnd:) Om du har lyst til å møte de andre så kan du f eks invitere til enkel lunch, evnt til å trille en tur? Det ville iallefall jeg gjort:)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Evnt kan du jo høre med HS om det er en Barselgruppe før eller etter deg som har litt bedre kontakt om du kan slenge deg på der? Vi hadde ei som ble med på vår pga liten interesse i hennes gruppe. Bare hyggelig det:)
*smula* Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Når vi hadde møtet på helsestasjonen ble det ikke noe snakk om videre treff, men jeg sendte en sms til de andre med forslag om tur og lunsj hos meg, og alle de andre ville også. Så jeg ville i første omgang sendt ut et forslag, hvis det ikke faller i smak, så hør med helsestasjonen om gruppen før eller etter deg er i aktivitet.
mariabee Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2011 takk for gode svar spurte de sånn uformelt nå når vi var på 3mnds kontroll forrige uke, men de kunne ikke komme seg fort nok ut og hjem virket d som. Så det er litt leit. Ringte til HS og hørte med helsesøster, men den neste gruppen de med barn som er 1 mnd yngre, og der var heller ingen interesse for treff. Får se når jeg tropper opp på babysang neste mandag.. Kryss fingrene jenter:)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 Så kjedelig da... Merkelig at det er SÅ liten interesse. Men krysser fingre å tær for dere på mandag:) Kos dere masse på babysang:)
Ella78 m/ A&M Skrevet 28. februar 2011 #7 Skrevet 28. februar 2011 Synd at det var så laber interesse, da! Jeg håper virkelig min barselgruppe blir en ålreit gjeng. Da jeg fikk førstemann for 2,5 år siden ble fire av oss mammaene godt kjent (vi var vel opprinnelig 6 mødre på barselgruppa på hs), og møttes jevnt og trutt en god stund. Vi har fremdeles kontakt, og siden flere av dem fremdeles er hjemmeværende kommer jeg sikkert til å besøke dem og gå tur med dem i denne permisjonen også... Lykke til!
mamman til to gutter Skrevet 28. februar 2011 #8 Skrevet 28. februar 2011 Hos oss er det bare et treff på helsestasjonen og det møtet er egentlig kun for at vi skal bli litt kjent med hverandre så vi kan fortsette å treffes etterpå. De setter opp grupper på 8personer og i gruppa jeg havnet i med eldstemann var vi 4stk som møttes jevnlig og nå er vi 6stk som har møttes jevnlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå