Misa+spire i magen<3 Skrevet 28. februar 2011 #1 Del Skrevet 28. februar 2011 Jippi :-) Mandag venter ultralyd og jeg trer inn i min 18. uke. Jeg syns tiden bare raser fra med enda jeg er 100% sykmeldt pga. bekkenløsning. Jeg har slitt med hypermesis, men en dag våknet jeg plutelig og kvalmen var borte! Gud så herlig! Nå er matlysten kommet, energien tilbake og jeg kjenner lille babyen vår! Det er så deilig :-) Jeg koser meg så med magen min som allerede har fått en "stor" kul. Hadde jeg sett noen med min mage ville jeg tipper på 5-6 mnd på vei :-) Men jeg er stolt og jeg elsker den, og jeg elsker det lille vidunderet som sakte men sikkert gir mer og mer tegn på at den er der! Livet er fantastisk! Bekkenet mitt krangler og jeg sliter med tøff bekkenløsning, men hva gjør vel det når man vet hva om kommer ut av det? Tiden går, babyen blir stor og jeg skal bli mor for andre gang! Det begynner å gå opp for meg nå hva som virkelig er på gang. Ååå som jeg gleder meg! :-) Hvordan går det med dere andre søte gravide?? Jaaa, jeg er lykkelig i dag! Må le litt av meg selv! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142965131-tiden-g%C3%A5r-fort-og-magen-vokser-som-et-skudd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå