*Bambi + spire* Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Hei, her er en tilbakemelding til dere Husker ikke alle, men monca,zassy og aurora, tror dere spådde januar/februar. Jeg gravid, jippi!! Testet positivt for noen uker siden;) Noen som vil spå kjønn?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 masse gratulerer med spiren.Jeg får opp ei jente. Kan du se på mitt innlegg lenger ned?
Tante_Esel Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 gratulerer med spire bambi faar opp at du skal faa ei jente... og faar opp tallet 10... ser du naar jeg blir gravid... f. 031183
*Bambi + spire* Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2011 Adine: Kan du sende meg en pm? Følte egentlig litt forskjellig rundt deg og vil ikke skrive alt her..ikke noe negativt altså Er også i varierende form så tenkte å se på deg neste gang det passer og da er det lettere å huske deg hvis du er i innboksen;)
zassy☆ Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Gratulerer, føler jente som de andre Spår du også? Ser du noe rundt kjønn på meg? 230982 Takk i såfall. Lykke til videre med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå