Gå til innhold

Hva slags shampoo bruker dere?

Anbefalte innlegg

Har lyst å prøve en "ordentlig" shampoo som man kan kjøpe hos frisøren men tenkte å bestille det på nett siden det er billigere. Er jo en million forskjellige merker å velge mellom og jeg synes det er vanskelig å finne en jeg har skikkelig lyst på. Jeg har ett typisk nordisk hår, helt lyst, stritt og tynt hår som er klippet i en bob. Har veldig lite volum så det er en volumshampoo jeg har lyst på. Noen som har tips og råd og komme med?

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142965118-hva-slags-shampoo-bruker-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg samme hårtype som deg da, men jeg liker Cutrin sin Volumism godt.

Jeg har nordisk hår med litt fall, som er litt fet i hodebunnen, samt irritert og litt flassete, men samtidig tørt hår forøvrig. Det er med andre ord IKKE en enkel sak for meg å finne gode shampooer. Så jeg veksler mellom flass-shampo når det blir for ille, så for sensitiv hodebunn, så for ekstra fuktighet osv.

Og når alle øvrige problemer er borte for en stund, så går jeg på Volumism for å få litt mer fylde i håret. Den koster omtrent 200,- på frisørsalong.

Jeg bruker også Sexy Hair, og er kjempefornøyd med den!

Kan kjøpes på blivakker.no, bruker du kodeord Lene når du bestiller, får du 10% rabatt også :)

Big Sexy Hair serien skulle passe best til deg vil jeg tro, men selv bruker jeg Silky Hair serien, siden jeg har Extensions :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...