MissZanta Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 så er jeg ned i 39 dager i dag :-D og kan kalle meg selv for høygravid for første gang :-) Første mann kom 7 uker og 3 dager for tidlig og jeg er så utrolig lykkelig at lille kule har klart å holde seg inne lenger enn sin storebror :-D
Sessan <3 apriljente Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Det er godt å komme over den grensen til høygravid man vil jo selvsagt at den lille holder seg i magen lengst mulig! Gratulerer selv har jeg igjen 4 dager til jeg kan kalle meg høygravid!
MissZanta Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2011 takk takk :-) for oss er det en stor ting, spesielt for meg som har klart å holde han inne så lenge <3 Velkommen etter om 4 dager .-D
mor til to gutter + en engel! Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 hei jeg kan skrive under på denne ja første mann kom i uke 33, nå er jeg i uke 39 og kan kalle meg høygravid for første gang selv. nå er dem mere klare og vi slipper og værelenge på sykehuset, det er det beste lykke til videre
MissZanta Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2011 Takk det samme mars baby :-) Da kjenner du den lettelse følelsen av å komme til mål :-) Gleder meg til å føde og kunne holde nurket mitt og slippe kuvøse, slanger og apparater og kunne dra hjem noen dager etterpå :-D Med 39 uker så er det ikke lenge igjen for deg, lykke til :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå