Leo<3 Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Denne damen har bedt meg anbefale henne her på forumet, hun er meget treffsikker og har vært til stor hjelp for meg på mange måter! Hun har lang erfaring og har vært meget treffsikker på meg. Ta kontakt med henne på [email protected] i emne feltet skriver du "spå". Der vil du få tilsendt mer informasjon med priser.
lbir Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 positivt,fikk konkrete svar..hun hadde rett på mye,og feil på noe..
Leo<3 Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2011 Så moro at dere vil prøve henne! Jeg synes også hun gir veldig konkrete svar, også er hun ikke så dyr..
Blondie Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Jeg henger meg på denne :-) Jeg fikk helt korte konkrete svar på det jeg ville vite og til nå har halvparten stemt hihi så får vi se etter UL om resten stemmer hihi :-D
prosam Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Hun traff på alt! Er helt paff her jeg sitter! Dette var verd pengene, nå vet jeg akkurat hva jeg skal gjøre, og det er takket være henne.
Blondie Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Jeg kan helt kalrt anbefale denne dama! har fått en litt grundigere spådom nå og det er helt rått hihi utrolig moro! send mail til [email protected] og spør du også!!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Men.....hvordan betaler man da? Og hvor mye? Undrer jeg..
prosam Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 Du får priser på mail fra henne. Du overfører i nettbanken også sier du samtidig i fra på mail til henne om at du har betalt, hun ser på deg og så fort pengene er på hennes konto mottar du legget. Synes det var en grei måte å gjøre det på jeg.
-mtp- Skrevet 9. mars 2011 #10 Skrevet 9. mars 2011 blitt spådd av denne damen som ambefaler seg selv her Fikk opp masse som stemte og noe som ikke er skjedd ennå så der får vi ennå vente en liten tid å se om det stemte Eneste med henne som ikke andre som spår sier.. Er feks... Du er hans store kjærlighet- iallefall tror du det... vel er eg det eller er eg det ikke liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå