Gå til innhold

Halsbetennelse

Anbefalte innlegg

Fikk antibiotika lørdag kveld mot halsbetennelse. Ikke utslag på streptokokkprøve, men høy crp, feber, dårlig allemenntilstad og veldig betent hals. I dag er jeg feberfri og i litt bedre form, men synes halsen ennå er ganske vond. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før man er bra?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142965034-halsbetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Normalt å bli bedre ganske fort, men å bli bra tar noen dager.

Følg kuren ut selv om du føler deg bedre!

God bedring!

Lindring for sår hals er varmt vann med honning og sitron - holdt en gang et kurs med streptokokk a infeksjon ved hjelp av det.

No skal eg gjere mitt beste for å ta frå deg motet her:

* 25. sept. i fjor fekk eg penicillinkur mot halsbetennelse (strep). Blei bedre i løpet av eit par døgn, og var ferdig med kuren 3. okt.

* 5. okt. hadde eg igjen hinsides vondt i halsen (klarte faktisk ikkje å svelge), igjen positiv strep.test, ny penicillinkur. Bedre i løpet av eit par dagar, feberen blei vekke.

Halsen fortsette imidlertid å vere sår, av og til med smerter i øret. Eg fekk ein byll i svelget, det tok lang tid før den forsvann heilt (kanskje 1 mnd?), men legen ville ikkje gjere noko så lenge den ikkje var verre enn den var.

* 19. oktober blei eg forkjølt med samme type (berre litt mildare) halssmerter. det varte i 3-4 dagar, ein dag pause og så på'an igjen. Ingen feber, berre litt høgare temp. enn normalt (37,3 - 38 grader mot normalt 36 - 36,8)

Slik fortsette det utover hausten og vinteren, heilt fram til jul ca. I romjula og januar var eg temmelig frisk, men no har eg igjen gått med vondt i halsen (og tidvis i øyrene) i eit par veker.

Eg satsar på at dette berre er fordi eg begynte å jobbe i bhg i september, og at eg plukkar med meg *ALT* av virus og bakterier som florerer på jobb. Legen min meiner i alle fall at det i mitt tilfelle er snakk om at eg berre er så uheldig at eg plukkar opp forkjølelse på forkjølelse (har tatt negativ strep. test), og eg tenker at sidan halsen aldri får tid til å bli ordentleg bra blir smertene verre enn ved ein "enkeltståande forkjølelse".

Blæ!

Sånn normalt sett (ved tidlegare halsbetennelser) har eg blitt merkbart bedre innan 24 t etter oppstart med penicillin, og allmenntilstanden har vore bra etter 2-3 døgn. Ettersom du ikkje hadde utslag på strep. test, er det mulig det er virusinfeksjon? Eller var crp'en for høg? Om det likevel skulle vere virus vil det nok ta litt lengre å bli bra, sidan du må vente på kroppen sine eigne antistoff.

God bedring uansett, håpar du blir bra fort og slepper å holde på slik som eg har gjort det siste halvåret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...