Gå til innhold

Hydronefrose, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei alle,

Er det noen her som har fått diagnosen hydronefrose i svangerskapet?

Jeg spurte tidligere i ett innlegg hva smertene mine kunne være (ei stund siden) og da var det mange som trodde jeg kunne ha hemoroider, men smertene var veldig sterke og lignet ikke hemoroider, ikke fant de noe ut på legevakta heller. Måtte på riksen for å finne ut av dette..

Var på sykehuset idag og fikk diagnosen hydronefrose. Det er skikkelig smertefullt. Og ved et eventuelt neste anfall må jeg legges inn..:S

Er det flere her som har hatt dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142964986-hydronefrose-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker du skrev om de smertene dine og tanken slo meg med en gang, men jeg viste jo ikke. Jeg har selv store plager med hydronefrose og har måtte avlaste høyere nyre med pylostomi. (lagt ut pose med rør inn i nyra). Jeg har et trangt parti i urinlederen etter det satt en sten der for mange år siden, og når jeg blir gravid så blir dette et problem. Urinen renner ikke fort nok ned i blæra og da samler det seg opp i nyra og det blir hydronefrose. Men jeg har jo bare problemer med dette røre inn i nyra da, bare tetter seg med stener. Hadde bare hatt det i to uker og da tette det seg, måtte stikke inn i nyra på nytt. Da løsnet det stener fra røret og jeg hadde et smerte helvete uten like, hjalp ikke med smertestillende en gang. Fikk en kraftig infeksjon etter de byttet det røre, var veldig syk. Så jeg blir nok ikke gån mer enn 34-36 uker i dette svangerskapet med de problemene dette er for meg. hadde det ikke tette seg så hadde det jo gått greit.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...