Gå til innhold

øye uhell..... (ikke for de som ikke tåler sånt)

Anbefalte innlegg

jeg og småen lekte akkurat og han fikk tommelen min i øye.

og jeg har LANGE negler, med støpt akryl og jeg kjente øyet helt ned på tommelen min.

han hylgråt og fikk ikke opp øye og jeg holdt på å dø, var så sykt redd for hva jeg skulle se når han åpnet det opp igjen.

vi tok en klut med kaldt vann på (hva skal man gjøre liksom), og da klarte han å opne det og det er rødt, men mest rødt rundt øyet.

han gråter ikke mer nå og sier at at går bra og at jeg ikke trenger å si unskyld flere ganger... hehe.

men iiiik. det er øyet hans liksom!

Fortsetter under...

Lilelmann stakk stemmegaffelen mi i øyet hylskrek og når han endelig åpnet det kunne jeg se en avdypning som en strek over øyet... uææææh, men øyelegen (som hysteriske mor selvfølgelig dro til) forklarte meg at rifter i øyet er noe av det mest smertefulle man kan ha og barn slutter ikke å gråte etter en liten stund hvis de har fått en skade på øyet!

Så det er nok tippitopp med småen din :-)

Øyne er skumle saker... Hadde en venninne som skulle titte på en potteplante da vi var små en gang. Den hadde selvfølgelig en slik grønn tynn stang som man binder opp planten med, og da hun bøyde seg ned for å se fikk hun den rett i øyet. Hun fikk skikkelig sår på øyet da, og begynte å blø, så det bar rett på legevakta der hun fikk vite at hun bare var milimeter unna å miste synet på det øyet.. Må si at den historien der kommer jeg nok aldri til å glemme!

Men kjempebra at det gikk bra med sønnen din Godt han er gammel nok til å fortelle om han ser eller ikke ;)

Det skal jo en del til for å ødelegge synet, og den neglen skulle nok vært meget skarp om du skulle klart å gi han noen varig skade. Om han klarer å se normalt når han holder hånden for det andre øyet nå så vil jeg tro at det gikk helt fint ;)

Men pass på potteplanter!! (sjekk for grønne stenger før du bøyer deg ned for å "titte ordentlig" på blomstene) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...