Gå til innhold

Hva passer best sammen med Vilja?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter litt med å bli enige om navn til lillebror. Noen synspunkter på hvilket av disse navnene som passer best sammen med Vilja?

Isak

Iver

Brage

Jarand

Alvar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes i grunn alle klinger fint med Vilja:) Kanskje den som klinger minst er Alvar, siden det blir så mye A'er, men det går fint alikevel.

Personlif liker jeg best

1.Brage og Vilja. Nydelig!

2.Isak å Vilja. Fint!

3. Iver og Vilja. Fint!

Jarand og Alvar er ikke navn etter min smak, men så var det jo ikke det du spurte etter heller:)

Lykke til!

Skrevet

Alvar! Synes Brage og Iver passer godt sammen med Vilja de og.

Skrevet

Synes de passer fint alle sammen.

Min rangering av navnene:

1. Iver

2. Isak

3. Brage

4. Alvar

5. Jarand

Iver, Isak og Brage er flotte alle tre!

Skrevet

Vilja & Iver!

I tillegg til at Iver passer best, så slår det de andre alternativene langt ned i støvlene etter min mening :)

Skrevet

Tusen takk for innspill alle sammen! :-)

Vi venter nok til han kommer ut før vi bestemmer oss helt, men smaker mer og mer på Iver ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vlja & Alvar

Etter finske Alvar Aalto...

Brage er oxo fint;-)

Vilja & Brand

Skrevet

Iver! Åh, det er så flott! Og det passer nydelig med lillesøster.

Skrevet

Vilja og Iver

mest fordi begge navnene minner meg om mennesklige egenskaper (Vilja peker på vilje og Iver peker på iver/ivrig). Lykke til med resten av svangerskapet og navnevalget :)

Skrevet

Alvar og Brage passer best :o) Jarand passer også, men liker ikke navnet. Isak er hebraisk og kræsjer med norrøne Vilja. Iver går også, men er ikke overbegeistret for navnet akkurat.

Skrevet

Iver! Det er bare så flott! Passer veldig godt sammen med Vilja.

Skrevet

Isak er nydelig, og passer fint til Vilja!

Iver passer nok hakket bedre til Vilja, men det er ikke slikt jeg bryr meg om da. Isak passer helt fint! Velg det du liker best, uten å bli alt for opptatt av hva som passer best til storesøster. Det er to ulike individ som ikke alltid vil bli omtalt sammen. I tillegg synes jeg det er stilig med navn som ikke er helt "match"/i samme stil. Det gjør det bare mye mer spennende, flott og kreativt :-) Lykke til!

Rangerer slik:

Isak - Nydelig!

Iver - Koselig navn.

Brage - Helt greit navn det.

Alvar - Nei, men søtt på et ekorn ;-)

Jarand - uff, dette er ikke pent. Fins så mange andre fine, staute guttenavn :-)

Skrevet

Vilja og Alvarin!!!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...