Gå til innhold

Får dere mye hjelp av deres foreldre?

Anbefalte innlegg

Det med at besteforeldre engasjerer seg trenger vel ikke ha noe med penger å gjøre?:)

Min mor følger med på hvor langt jeg er. Hun lurer ofte på hvordan det går med de små i magen og ringer meg etter hver kontroll jeg har vært på,for å høre hvordan det har gått. Hun engasjerer seg på en måte jeg er veldig glad for. Til tross for en hel skokk med barnebarn ;p

Du spurde jo selv om vi syntes at du var urimelig og jeg synes i grunnen du er det. Iallfall når du får det til å virke som om at du er sur for at foreldra dine ikke har kjøpt noe til ditt kommende barn.

Jeg kan ikke se at jeg har skrevet noe uhyggelig og heller ikke at jeg har vært noe spesielt "ufin",men alt kan misforstås over nett. Og noe særlig hormonelt utbrudd har jeg ikke hatt her,som ei nevnte over meg :) Har ikke hatt det sånn generelt da jeg er en rolig person :P

Håper du får det engasjemanget du så gjerne søker fra dine foreldre:)

Fortsetter under...

Her er det ingen hjelp å få....

Har ikke fått noe hjelp, hverken denne gangen, eller sist gang.

Vår sønn er 3,5 år og har kun fått bursdagsgave og julegave. ( max 300 kr) Og til navnefesten fikk han 150 kr. Og det blir nok akkuratt det samme med den i magen.

Dette er forresten mine foreldre, hans er desverre ikke blandt oss lenger:(

Og når det kommer til barnevakt... Jo kansje en gang i året, Men... må ha veldig god grunn.

Likevell er jeg ikke sur, det er de som går glipp av såååå mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...