Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk en herlig telefon her den 11 feb fra sykehuset at vi hadde lykkes. Første forsøk, 2 gang frys. Fikk satt to flotte 8 delte egg opp den 29 januar. Lurer litt på hvordan de evt regner seg frem til termins dato? Mener jeg har lest at de legger en uke på når det er ivf. Er det riktig eller skal jeg gå ut i fra den 29 januar da jeg fikk satt eggene opp?

Og er det noen som vet hvor stor sjansen er for at det er tvillinger? Kan merke at jeg allerede får litt panikk over tanken, med at det kan være 2 huleboere. Ikke det at jeg ikke vil være glad for det, hehe

Håper noen kan gi svar

Fortsetter under...

Hei, du, og gratulerer så mye! Jeg er også gravid med fryseegg, og har kommet bittelitt lengre enn deg.

Hvis du fikk satt tilbake to dager gamle egg, så kan du regne akkurat som ved et ordinært forsøk - da blir "EL" 27.01, og hvis du har omtrentlig normal syklus kan du da regne at første dag i siste mens var 13.01.

Da skulle du være kommet akkurat en uke kortere enn meg, dvs du er 6+4 idag, og har termin 22.10 (men det kan du sjekke ved å bruke terminkalkulatoren her inne).

Jeg har fått muntlig beskjed fra en av klinikkene jeg var hos om at det er rundt 10% sjanse for tvillinger når to egg blir satt inn (og man blir gravid), men jeg har ikke sett studier på dette.

(Jeg har blitt gravid tre ganger etter innsetting av to egg - det ble to spirer en gang og en spire to ganger.)

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...