Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Sliter veldig med å få gutten min til å sove. Han blir 2 år i mai. Kan eg snakke med legen og få sovemedisin til han? Me har prøvd alle råd og tips frå helsestasjonen... sliiiiiiiiiiiiiiiiten :(
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 ja bestill time til legen/ helse stj og hør hva de sier. Vallergan gies ikke til barn under 2 år- det er ikke anbefalt hvertfall. Men det finnes noe som heter Melatonin, dette er et naturlig stoff som finnes i kroppen. Det selges reseptfritt i utlandet men på resept i Norge ( Legen må søke om å kunne gi det) Jeg fikk dette til jenta mi da hun var 1 år.. hva er det som er problemet? Innsovningen eller dyp søvn? Har du prøvd kiropraktor eller mannuel terapaut- ANBEFALES! :-)
X10ne Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Høres drastisk ut, men synes absolutt du skal ta det opp med legen deres. Utslitte mammaer og pappaer er ikke bra.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Jeg er helt imot å medisinere ett friskt barn. Hvor lenge skal du gjøre dette? 1 uke? 1 mnd? 1 år? Skal du ty til dette hver gang ungen ikke vil legge seg normal? Nei, spør heller legen om hjelp. Hs er ikke alltid nok. Spør om tips hos andre foreldre, her inne osv. Og tro meg, jeg vei GODT hva det betyr å være sliten forelder, men nulltoleranse for å medisinere små.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Vi fikk Vallergan til tvillingene før de fyllte to år. De ville opp og leke hver natt fra 00:30 til 05. Fikk det bare et par ganger, så sov de natta igjennom.De fikk kun 2 ml.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå