Gå til innhold

Hudpleieprodukter å anbefale.....

Anbefalte innlegg

til meg som har skikkelig uren hud? Har bestandig hatt det, helt siden jeg kom i puberteten. Nå er jeg ikke kvisete lenger, men har masse sorte prikker.

Jeg bruker pr. dags dato ingenting! Av den grunn at jeg føler jeg har brukt mange tusen på ubrukelige, men endog billige produkter. Jeg er lei av å ikke finne noe som ikke funker!

Hva anbefaler dere, damer?

Skriv gjerne hva det koster og hvor dere kjøper det.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142964570-hudpleieprodukter-%C3%A5-anbefale/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa! :) Jeg forguder MD Formulation! Sliter med kviser og pigmenter i ansiktet, og disse produktene har hjulpet meg på lang vei. kjenner forskjell etter første bruk. ikke så lenge som 1-2 måneder som hudpleierne gjerne sier.,

Du kan få kjøpt de rimelig på www.beautybay.com!

Er veldig dyre produkter i butikk, men på denne siden får du opptil 1/3 del av prisen.

Anbefaler fasial cleanser eller fasial cleanser gel til uren hus som rens.

Illiminating serum eller clearing complex serum.

fuktighetskrem.

Illiminating mask eller clearing comlex mask.

Og ikke minsk "body and face scrub"!! Denne er så behjelpelig til å få fornyet huden.

Rens morgen og kveld.

Serum under fuktighetskrem

Maske og skrub 2 ganger i uken

Grunnen til at disse produktene er så gode er pga en syre som fornyer huden raskere, og gjevner ut hudoverflaten. Er definitivt noe å skjekke ut<:)

Hei

Jeg sleit med røde arr etter kviser,sorte prikker, store porer, trøtt hud osv. Helt til jeg gikk til en hudspesialist som anbefalte meg Exuviance produkter. Har brukt de hver dag og kveld siden midten av desember og jeg kan nesten ikke tro det er sant hva som har skjedd. Huden er ikke rød lengre men har fått sin naturlige farge tilbake. De såkalte smilerynkene og sinnarynken er krympet, huden er blitt jevn og fin. Folk spør om jeg trener og spiser sunt for jeg ser så "fresh" ut :) noe jeg aldri hørte noen nevnte om meg før. Er nok kun produktene som har hjulpet meg, jeg verken trener eller spiser så veldig sunt ;)

Jeg kan ikke si at dette er merket for deg men anbefaler at du tar deg en tur til spesialist så ser han/hun hvilke produkter som passer for deg.

Jeg har også prøvd noen av m.d sine produkter + mange til uten at de virket på meg. Men den skrubben til m.d er magisk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...