kinaputten Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Mini liker endelig vogna si igjen Har skiftet til sportsdelen og det ser så lang ut til å virke. Nå kan han se mere når han er våken og han kan ligge helt flatt når han sover. Fint også at han kan sitte litt å se på mamman sin som svetter i vei mens hun luker og rydder i hagen. Så selv om det er tidlig å bytte til sportsdelen, så tenker jeg det er ok, heller det enn hyling på hver eneste trilletur
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Som om jeg skulle skrevet det selv! I går tok jeg ut softbag'en og i dag trillet vi tur hvor bebis fikk sitte/ligge på det laveste hakket. Han fikk se ut og var strålende fornøyd. Fint med en tur som ikke hørtes i flere mils omkrets Babyen min er litt over 6 måneder.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Har dere vogner som er vendt mot eller fra dere? Jeg har TFK - og denne er kun vendt fra meg. Min lille er 7mnd. og ligger nå med bena på kanten av bagen... (huff) Men synes han er litt liten til å ligge vendt fra meg.. Hva synes dere da?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Så fint da:) Men luker og rydder i haven, hvor i landet bor du da:) Her i Drammen ligger det masse snø.....og jeg venter veldig på våren:) Rent misunnelig på deg.....hehe
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Jeg har vogn med vendbart styre og bebis er vendt mot meg. Det synes jeg er greiest når han er liten. Men du har jo ikke noe valg når du må bytte. Det går nok helt fint, det også
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 ja det kan jeg tenke meg er fint ikke kjekt når de hyler hver gang de er i vognen. Minsten er 6 1/2mnd å ligger enda i baggen, men han liker det ikke så godt, syntes ikke sportsdelen er så lun så vil vente til det blir litt varmere i være får jeg bytter, men hadde det vært varmt hadde jeg glatt byttet. tirilgirl tror hun bor i Spania
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 28. februar 2011 #7 Skrevet 28. februar 2011 Så deilig:) ikke noe er bedre enn en fornøyd liten baby,og da blir det så mye enklere å være ute og trille turer:) kos deg og nyt hver eneste tur med vogn fremover!!
kinaputten Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2011 Ja det er i spania jeg holder til og her er det skikkelig vår deilig nå som mini endelig vil trille tur. har quinny buzz selv og den kan brukes begge veier, men til de som ikke har vogn hvor babyen kan sitte mot seg, så går det nok bra det også Viktigste er at vi alle kommer oss ut på tur uten for mye hyling God trilletur til alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå