Gå til innhold

Hvis jeg søker barnehageplass i en annen kommune nå.

Anbefalte innlegg

Får de vite det i den bhg som barnet går i? Det er stor sannsynlighet for at vi flytter til en annen kommune i løpet av året, men ettersom det ikke er sikkert vil vi helst ikke lage for mye oppstyr rundt det enda. Det er søknadsfrist i morgen i den kommunen jeg ønsker å søke i, men jeg er litt usikker på hva vi skal gjøre. Er det så godt som umulig å få plass utenom opptak? Storbarnsavdeling-

Fortsetter under...

Jeg vet ikke,men er i samme situasjon. Tenkte å søke i to kommuner. Ene ungen har plass fra før,men vil ha inn unge nr. to. Men aller helst vil jeg flytte til en annen kommune så snart det er mulig...:/ Og da må jeg jo søke begge ungene inn der.Havner vel bakerst på listen da tenker jeg,når vi ikke bor der.

Jeg tror ikke de får vite det automatisk.

Jeg har søkt barnet som er -06 til en annen kommune og har informert barnehagen hun går i, slik at de allerede kan forberede seg på å skaffe et maxibarn, som er litt vanskelig å få tak i tenker jeg...Opptaktet skjer i løpet av mars så jeg sier selvfølgelig ikke opp plassen før hun har annen bgh.plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...