Sofiegullet&LilleSpire Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Har akkurat slutta på p-pillen fordi jeg ser ut til å ikke tåle hormonell prevensjon, så jeg skulle bare ha en pause til jeg kom fram til en løsning. Brukt kondom og kan egentlig ikke tenke meg at det muligens kan være en liten spire der inne... noen som ser om det er strek her? http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/591694/offset/0 Er enda to dager til jeg skal ha mensen (tror jeg da) og den var svakere før jeg tok bildet, men den ble slik som på bildet.....!
Plutselig5 Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Jeg syns jeg ser en antydning til en strek der, men hvor lenge ventet du med å sjekke svaret? Jeg benyttet meg av 1 billigtest og 2 clearblue, men begge skriver at resultat avlest etter 10 minutter ikke er gyldig da det har gått for lang tid.Jeg måtte selv ta 3 tester for å til slutt få et klart resultat, og samme som med deg tok jeg første testen et par dager før forventet mens. Men nå er den veldig svake streken blitt til en stor og god kul på magen, som forhåpentligvis kommer ut om ikke alt for mange ukene:) Lykke til!
sunshinexoxo Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Der er det en strek ja! Kanskje lite hcg enda, blir sterkere etter ikm. Gratulerer!! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå