mastermind Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Søker dere barnehageplass nå? Er jo bare et hovedopptak. Kom plutselig på det. Ikke akkurat det jeg har tenkt mest på da minsten bare er 4 uker ennå...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Er så kjipt når barna er født på feil tid av året. Jeg er ferdig med permisjonen 1.sept og så skal mannen være hjemme i 10 uker. Så vi måtte søke bhg nå. Med oppstartsdato 1.des. Liker ikke å sende han i barnehagen når han ikke er 1 år engang men
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Han fyller 1 år i januar forresten.
2010 Mammaen Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Jeg er har min siste permisjonsdag i dag og pappaen skal nå ha sin permisjon til slutten av mai. Vi har søkt plass fra slutten av mai, men regner ikke med at vi får noen plass utenom hovedinntaket. Blir nok derfor ingen plass før i august med andre ord...
Junifrue Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Mini her er straks 6 uker, jeg skal ha permisjon ut året og søkte barnehageplass for to uker siden. Skrev når jeg ønsker å starte... Får jeg tildelt noe som ikke passer er det ikke verre enn å takke nei...
*LillaMeg* Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 Jeg har søkt barnehageplass fra august. Permen min var ferdig sist uke.. Vi får det til å gå opp med kveldsjobbing, pappaperm, ulønnet perm og liiitt ferie. Ville ikke sjaue med å sette oss på ventelister i en random barnehage som kanskje lå langt unna bare fordi at vi må på jobb. Og vil ha han hjemme så lenge som mulig, selv om jeg begynner å savne det å jobbe da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå