Mamman til Stella og Håkon Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Har opplevd stikking i underlivet og nederst i magen ei god stund nå, men i dag har de vært helt inntense, kjennes ut som om noen tar en kniv inni meg og roterer med den.... I tillegg så har jeg mensenserter og veldig kort livmorhals... er i uke 36 nå... flere som sliter med det samme eller som vet hva det kan være?
Mia29 Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Vanskelig å si helt sikkert. Men jeg har hatt noe tilsvarende og da omtaler jeg det som festesmerter, eller de smerten man får når hodet graver seg dypere ned i bekkenet. Kan også få en slik følelse når hun klorer meg, dvs når jeg tror hun klorer meg ;o) Har jo ikke akkurat noe vindu inn til henne. Mensensmerter har jeg hatt til og fra i fler uker. Merker at det intensivere seg nå (14 dager til termin.) Dette har jeg lært å omtale som modningssmerter. Men vet ikke helt hvem som har "lært" meg det. Hadde det samme sist svangerskap.
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2011 Ja, mulig det er det da håper det er modningssmerter, vil så gjerne holde prinsessa i armene mine nå ! er så lei av å vente...
Mia29 Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Hun har nok godt av å være der litt til, så smør deg med tålmodighet ;o) Det kan også være lurt å tørre å se over termindatoen. Jeg hadde all verdens tålmodighet frem til termin når jeg ventet nummer en. Når terminen var passert og magen fortsatt var der like stram og med baby inni ble jeg helt tussete. 9 dager med grining og venting, men fantastisk når det hele var over. Nå er det motsatt, jeg er overhodet ikke klar til å føde før termin, men går jeg over termin blir jeg sikkert litt ustabil denne gangen også ;o) Tiden mens du venter kan jo brukes til å lese modnings- og fødetips. Jeg prøvde det meste sist og mener bestemt det var kombinasjonen fødepizza, trappegang og sex som gjorde susen ;o) Nå drikker jeg bringerbærblad te til den store gullmedaljen for å modne, men har ikke helt kommet i gang med resten enda. Lykke til!
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2011 hehe, ja, hun har vel det har da ventet i 8 måneder, klarer sikkert å vente 1 måned til ! Takk for tipsene Tusen takk lykke til du også !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå