flypapir Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Vi har en philips babycall. Den fikk godt resultat i tester dengang vi kjøpte den (2005) og vi har vært fornøyde med den. Fordelen med den er at begge delene kan brukes uten at de må stå tilkoblet strøm Finnes sikkert nyere og mer fancy modeller enn den vi har ute nå
Mia29 Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Tror det er en avent/phillips vi har også. Den har god rekkevidde og vi kan sette mottakeren på babyrommet gangske langt vekk fra barnet og fortsatt høre godt. Jeg vet ikke hvordan denne er når det kommer til stråling, men setter i alle fall pris på at vi ikke må ha den så nærme for å fange opp lyden. Det betyr også at vi kan plassere den utenfor vogna hvis vi skal bruke den når barnet ligger ute og sover. Begge enhetene kan brukes med batteri og/eller strøm. Det er også en slik snakkefunksjon i foreldredelen slik at vi også kan snakke med "babyen" evt den forelderen som er på rommet via foreldreenheten i annet rom. En slags walkie-talkie funksjon. Jeg har ikke brukt den så mye til å snakke med babyen, men bruker den av og til for å snakke med pappaen eller motsatt. Vi har forøvrig ikke vært palget av at det blir mye støy, andre som slår inn på frekvensen vår med denne. Det er jeg veldig fornøyd med. (Vi har brukt den både i boligfelt og i blokk.)
Mai♥ April♥ Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Vi har supernova baby call er veldig fornøyd med den:-)
Babyønske �� Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Har Super Nova. Syns den er veldig grei. Er en av veldig få modeller på markedet som ikke avgir stråling uten at det er utslag på den. Jeg har den derfor stående i vogna uten å være bekymra for stråling nært barnet. Mange typer(DECT) avgir stråling hele tiden og det er ikke særlig heldig. http://novababy.com/NO/index.asp?gclid=CJO-h7biqqcCFRRC4Qodrh7NBA
Gulljente+gullgutt Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 Vi har prøvd 4 typer, uten å være fornøyd, bla neonate og super nova. Nå har vi den siste utgave av philips avent, den fungerer supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå