Gå til innhold

Dere som har en mann som jobber MYYYYE!

Anbefalte innlegg

Min mann jobber i utlandet en mnd om gangen - før han er hjemme i 2-3uker (jobber da også, men har normal arbeidstid). Vi har to barn på 4 og 6år sammen. Alt faller på meg når mannen er på jobbreise.

Dere som er i en lignende situasjon; Jobber dere selv?

Jeg jobber ikke for øyeblikket, men savner å komme meg litt ut. Skulle gjerne hatt en jobb på 50%, men må da ha en jobb som passer barnehagens åpningstider. Ikke så lett å få en 50%-stilling med nomale arbeideidstider.

Setter pris på om noen kan fortelle meg hvordan dette løses hos dere. Er så redd at jeg tar på meg for mye, men alenemødre klarer jo å jobbe - da bør jo jeg også klare det.

Fortsetter under...

Jeg er alenemor og jeg tror faktisk at det er lettere for oss alenemødre/alenefedre for vi har bare os selv hele tiden. Men når man har en mann som er hjemme noen uker i strekk og borte i en måned så må man omstille seg hver gang han reiser ut og det er nok tøffere enn å være alene hele tiden. Tenker jeg.

Så til ditt spørsmål: Hva med å melde deg som ringevakt på sykehjem, i barnehager, på SFO, i butikken etc. Da kan du jobbe når det passer, du kommer deg ut og du tjener litt penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...