Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Finns det noen gode råd mot tørre føtter? jeg holder på å bli gaaal!? Vet ikke om det bare er tilfeldig, men etter jeg ble gravid blir de bare tørrere.. wæææ! Det6 å smøre dem nytter jo ikke, blir jo nesten bare værre.

Kunne tenkt meg en time hos fotterapi eller noe sånt, men det koster sikkert en formue :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142963449-t%C3%B8rre-f%C3%B8tter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale baby foot! Det er poser med en slags gele som du skal ha på føttene en god stund. Etter noen dager faller all den døde huden av føttene, og du har et godt utgangspunkt! Husk da på å smøre føttene jevnlig etterpå. Kjøp gjerne en fotkrem på apotek e.l. og smør inn føttene godt (jeg pleier å gjøre det om kvelden og sove med sokker).

Du kan også prøve bare med en fet fotkrem uten baby foot først og se om det blir bedre.

Annonse

Parfymerier og Vita- butikker. De fleste sånne steder har dem. Kan ikke tenke meg at det har noe å si for svangerskapet!

Vil bare anbefale dere å sove med sokker de dagene dere mister hud, ellers kan sengen bli ganske ekkel... Det kan også hjelpe med et fotbad og skrubbe føttene godt for å få bort den døde huden fortere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...