Gå til innhold

Varme

Anbefalte innlegg

Skrevet

En rar ting...

I en periode, har jeg haft vondt i ryggen, muskulere smerter. Får fysioterapi for dette. Hver kveld med varm rispute på maven og lengst nede på ryggen. Det hjelper.

Nå har jeg merket noe som jag lurer på om det har å gjöre med varmen der..Jeg har fått kraftigere og mer regelmessige egglösninger. Faktiskt ble jeg også gravid, men det ble en tidlig SA.

Kinesiske tanker om fertilitet taler om att livmora kan trenge varme for å forbedre sirkulasjonen; för egglösning, når follikler utvikles, så de blir kompetente egg, men også etter egglösning for og forbedre slemhinnens evne å ta vaere på egget, så det fester bra.

Vet ikke, kanskje er jeg ute og sykler med resonemangen her, men jeg noterer enda dette med egglösningene mine som endret seg.

Jeg er en 40+ som ikke aktivt pröver igjen, men heller ikke bruker prevensjon.

Hva synes dere om dette, mulig eller galskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror definitivt at det er mulig. Jeg har medisinsk utdannelse (ikke lege), og selv om jeg er den fødte skeptiker så tror jeg alikevel at det er mye viten i "gammel medisin" . Kanskje det er derfor det tar litt tid for meg å bli gravid denne gangen, fordi jeg er kald hele tiden på denne årstiden ;-)

• 2 uker senere...
Skrevet

:)

Positiv el- test i dag, frøet er sådd og risposen er varmet og lagt på magen, tihi :)

Alt som ikke må spises prøves her i gården :)

Tvi tvi til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...