kinaputten Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 noen som vet om de har på sunkost? Skal til Norge på onsdag og er kun 1 helsekost på geilo visstnok evt annen grøt dere vil anbefale til oppstart? her i spania får man kun grøt som skal blandes med melk.
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Jeg startet med hirsegrøt til babyen min. Husker ikke hvor jeg kjøpte den, jeg gikk bare innom en helsekost uten å se på navnet på butikken. HS anbefalte den til oppstart, så da kjøpte jeg den.
bitthen Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Husker ikke helt, men lurer på om du også kan bestille på nett Holles Hirsegrøt er jo absolutt den beste å starte med for små mager. Risgrøten er også bra. Ellers så er Nestlè sin 4 mnd grøt grei (risgrøt regner jeg med) Så du holder til i Spania, Costamummy? (ligger jo i navnet hehe) Vi skal til Gran Canaria om et par uker med vår da 9 mnd gamle tass, som mammaer flest tror jeg ikke på velstand. Men du vet jo selvsagt hva som kan være lurt å ta med og hva som er tull å dra med seg på ferie i Spania da!! Fått med meg at grøt er greit å ta med, og mme? Middager da? Er det de Nestlè vi har her som er å få kjøpt? (Han liker bare noen sorter glassmiddager) Bleier har jeg hamstret under bleiekampen så det skal jeg ta med. Har du noen gode råd til hva vi bør ha med ellers av babyutstyr og hva som bare er tull å drasse på? Da blir jeg kjempeglad!! )
bitthen Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Husker ikke helt, men lurer på om du også kan bestille på nett Holles Hirsegrøt er jo absolutt den beste å starte med for små mager. Risgrøten er også bra. Ellers så er Nestlè sin 4 mnd grøt grei (risgrøt regner jeg med) Så du holder til i Spania, Costamummy? (ligger jo i navnet hehe) Vi skal til Gran Canaria om et par uker med vår da 9 mnd gamle tass, som mammaer flest tror jeg ikke på velstand. Men du vet jo selvsagt hva som kan være lurt å ta med og hva som er tull å dra med seg på ferie i Spania da!! Fått med meg at grøt er greit å ta med, og mme? Middager da? Er det de Nestlè vi har her som er å få kjøpt? (Han liker bare noen sorter glassmiddager) Bleier har jeg hamstret under bleiekampen så det skal jeg ta med. Har du noen gode råd til hva vi bør ha med ellers av babyutstyr og hva som bare er tull å drasse på? Da blir jeg kjempeglad!! )
kinaputten Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2011 ja viktige ting kan ikke sies for ofte Jeg tenker litt over om det er noen viktige ting eller unødvendige ting som ikke er verdt å drasse på også skriver jeg igjen i kveld når mini er sovna For sånne viktige innlegg trenger full konsentrasjon fra mamma. hehe
indigo25 Skrevet 28. februar 2011 #7 Skrevet 28. februar 2011 kan denne hirsegrøten blandes med vann? Eller må jeg pumpe morsmelk? har ikke helt taket på å pumpe nemlig..
kinaputten Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2011 kan blandes med både melk og vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå