Gå til innhold

Andre som sliter flere dager etter å ha vært ute på byen?

Anbefalte innlegg

Dagen i går var bare helt forferdelig. Sååå trøtt, og veldig fylla nerver! :(( Ikke det at jeg gjorde noe galt, men jeg får bare en sånn utrooolig ekkel følelse etter jeg har vært på fest.

Dagen i dag er nesten like ille..sliter fortsatt med nervene, og er trøtt og sliten! :( Går veldig skjelden ut pga dette. Men nå vurderer jeg å slutte HELT å drikke når jeg skal ut.. Er virkelig ikke verdt det å gå rundt og være i dårlig form flere dager etterpå! Får så dårlig samvittighet ovenfor barna mine..:(

Andre som sliter med dette etter en tur på byen?..

Fortsetter under...

Ikke nerver, men får en vanvittig hodepine i mange dager etter bare bittelitt alkohol (type et glass og mye vann). Hodepinen er ganske kraftig, sånn at jeg ligger i senga og er helt ute...

Gidder ikke det mer.

Var ikke slik før, men etter jeg fikk andremann så er jeg helt utslått i dagsvis.

Jeg hadde det sånn. Nå har jeg riktignok ikke drukket alkohol på fem år, og ikke etter at jeg fikk barn.

Men jeg opplevde så mye ubehag i flere dager etterpå. Fylleangst, redsel, kvalme, svette- en hel hær av ubehageligheter. Hver gang. Uansett hva jeg drakk.

Det hører med til historien at jeg var en svært, svært usikker tenåring som tok til flaska for å prøve å bevise omverden at jeg var like mye verdt (høres ikke særlig logisk ut lenger) Jeg har nok mistet mye positiv selvutvikling på veien og sitter igjen med en oppfattelse av at mine tenåringsår + tidlig tjueår har vært et rent helvete.

Jeg kommer aldri til å drikke igjen og tør ikke nærme meg alkohol nå som jeg har barn i frykt for tilstanden alkohol har satt meg i tidligere. Jeg hater følelsen. Især da angsten dagene etterpå.

Jeg kan få en ekkel følelse, nesten som fylleangst, bare jeg er ute og drikker noen øl. Er utrolig irriterende og ubehagelig. Nå har jeg heldigvis nettpp født så slipper festing på en stund :)

For meg har det nå litt med mengde og vane å gjøre. Før jeg fikk barn drakk jeg hver helg, helte innpå og ble gjerne full. Dagen derpå og dagene etter var ganske sløve, men det var på en måte en livsstil. Nå etter 2 barn drikke jeg sjelden og lite.

Men noen mennesker tåler alkohol dårlig, sånn er det. Alkohol er vel en slags gift så det er jo ikke så merkelig. Du må tenke på hjernen din når du responderer slik på alkohol.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...