Gå til innhold

Hvilken duovogn har best sportsdel/er du fornøyd med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe ny vogn nå når snuppa går over til sportsdel. Er desverre ikke så fornøyd med sportsdelen på den vogna jeg har nå, men er superfornøyd med bag'en! Tror ikke jeg kommer til å selge den jeg har da jeg har planer om flere barn. Hvordan tenker dere å gjøre det når lille starter i barnehage? De pleier vel å sove i vogn der? Kjøpe en til? Hvor mange vogner trenger man egentlig??

Trenger noen råd og tips her jeg altså, hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en gammel emmaljunga vogn for å ha som sovevogn i bhg.. Den er tung å trille, men er kjempefin å sove i.. Full liggestilling og god plass..

Hjemme har jeg en abc design cobra som jeg er veldig fornøyd.. Den har ikke full liggestilling da man vipper hele setet bakover og ikke bare ryggen. Men vesla sover veldig godt i den, og det blir jo bare i helgene uansett. Vogna er kjempe lett å trille og veier veldig lite..

Skrevet

Ved å ha en egen vogn i bhg slipper du å ta den med hjem hver gang du trenger den..

Lønner seg vel å kjøpe en billig brukt vogn.. Bhg har ikke så store krav.. (I allefall ikke i de bhg jeg har jobbet)

Så lenge vogna henger sammen, er god å sove i og kan flyttes evt trilles litt fram og tilbake, er vogna bra nok.. :)

Skrevet

I vår bhg har de vogner som barna sover i, så vi trenger ikke ha med egen vogn

Mange kjøper brukt vogn som sovevogn i bhg, da trenger du ikke ta med vognen fram og tilbake.

Hvis du skal kjøpe ny sportsvogn, så synes jeg Simo er god.

Skrevet

Vet ikke hvor gammel babyen din er, men for meg er det ihvertfall et must at sportsvogndelen kan snus mot den som triller, særlig det første året, men også senere egentlig (synes det er koselig å kunne prate med babyen ute på tur, og holde bedre kontroll på humør/ smokk osv). Derfor er jeg godt fornøyd med min Emmaljunga City cross, selv om den er bittelitt større og tyngre enn en del av trehjulingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...