flypapir Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Jeg har født godt på overtid de to andre gangene jeg har født og føler derfor at jeg har ett hav av tid denne gangen også. Er 3,5 uke til termin og MYE som ikke er iorden.... Hvordan ligger dere an? Har dere pakket baggen?
Nr. 5? Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Må vel snart begynne å tenke litt på den, selv om det er jo ikke all verden jeg skal ha i den. Men kan jo være greit å ha den noenlunde klar før fødseln e igang Har også ca 3.5 uke til termin så føler jeg har god tid enda.
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Har også igjen ca 3,6 uke Har ikke pakket den enda jeg heller.. Bare planlagt hva jeg skal ha med, hehe.. Men må vel snart ordne det nå... Kan jo skje når som helst
2blå1rosa+spire Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 16 dager til temin, og pakker nå... Kameraet ligger til lading... Mye knipetak og kynnere/murringer de siste kveldene, så jeg tenker det er like greit å ha den klar...
ønsker2 Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Har heller ikke pakket baggen ennå. Har 4 uker igjen (i dag), og føler ikke jeg har noe dårlig tid. Skal vaske babytøyet jeg skal ha med, og mnå vel pakke nå snart, da sambo begynner å stresse litt, etter at han leste i pappa boka si
Mia29 Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 Klær og slikt vasket jeg for lenge siden. Ikke pga tanken på å føde, men fordi jeg vet jeg blir sliten mot slutten. I dag er det akkurat 14 dager igjen og jeg pakket bagen i helgen. Begynte og kjenne så mye murringer og verking på fredag at det var noe som sa meg at det var dumt å drøye mer. Så rent praktisk er jeg i alle fall klar til å føde nå. Men jeg går nok over termin denne gangen også hevder de lærde, så jeg tror ikke egentlig det skjer noe. Hadde mye verking og vondt siste tiden forrige svangerskap også. Men samtidig så vet man jo aldri helt sikkert, tror jeg fikk litt "tenk om" panikk i helgen ;o) Vi har vært forkjøla og dårlige hele 2011 alle tre og er ganske utslitte. så drømmen er at vi snart blir friske og opplagte og føder sånn ca på termin. Helst etter en ukes tid med sammenhengende nattesøvn. I alle fall for pappaen og storesøster slik at lillesøster ikke trenger å møte en skikkelig gretten familie som sin første velkommen til oss. Dessuten skulle jeg gjerne rukket en tur til frisøren, bakt litt, vokset legger og gjort ferdig strikketøyet. I dag orker jeg ingen av tingene, så jeg kan med andre ord ikke føde riktig enda. )
Honningmelon Skrevet 28. februar 2011 #7 Skrevet 28. februar 2011 Jeg har født to uker før termin de to andre gangene, så bagen her skal pakkes en mnd før termin. Sist fødsel gikk også kjempefort, så rekker nok ikke å pakke noe bag når det er i gang
eskil2687 Skrevet 28. februar 2011 #8 Skrevet 28. februar 2011 Har pakket noe,men skal pakke ferdig når jeg runder 35 uker ja. E snart 33 nå. Har fått alle de 4 andre barna mellom 1-2 uker før fulle 40 uker før. Og har hatt masse rier allerede no,så e ikke sikker lenger nei. Håper det går 3-4 uker til iallefall før noe skjer
april2011mamma Skrevet 28. februar 2011 #9 Skrevet 28. februar 2011 jeg er i uke 34 nå og kommer nok til å ha bagen klar iløpet av uke 36-37... dette fordi jeg er førstegangsfødende og har ikke noe å sammenligne med når det gjelder å gå over termin eller ikke:) så like greit å ha den klar...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 28. februar 2011 #10 Skrevet 28. februar 2011 Er 39 + og pakket bagen sånn nogelunde klar i forrige uke, altså i uke 38. Regnet ikke med noen tidlig fødsel basert på forrige og har uansett kort vei til sykehuset. Nå står bagen helt klar minus enkelte ting slik som hårbørste, ansiktskrem, slippers, og noen medisiner jeg tar daglig. Men det skal jeg vel klare å raske med meg når fødselen starter:)
de tre bukkenebruse Skrevet 28. februar 2011 #11 Skrevet 28. februar 2011 er 40 uker på onsdag,bagen har stått klar i ca 2-3 uker men er ennå noen ting jeg må putte oppi=) de klærne jeg skal ha med meg er jo det jeg bruker til vanlig hehe...toalettmappa er klar og står på badet så den er bare å putte oppi når vi må dra =) har pakket lille gutt sine ting i en stelleveske =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå